Kuggad på precis allt på uppkörningen och helt förstörd!!!
Jag har i princip inte kört bil innan, bara några gånger med sambon (som är min handledare) och två-tre gånger på körskola för mer än ett år sedan.
Jag har nu efter två veckors intensivkurs på körskola (25 lektioner + halkbana + riskettan) klarat teoriprovet (giltigt i 2 månader) och körde igår, en vecka senare och flera timmars privat körning veckan innan, upp som privatist.
Jag kände mig ärligt talat inte riktigt redo, och körskoleläraren sa att hade jag kört upp via körskolan hade de sagt att jag behöve några lektioner till, men menade att jag absolut kunde testa att köra upp den här redan bokade tiden ändå för att se vad jag behöver träna på, eftersom e senare tid via skolan inte skulle kunna bli av förrän 27 juni och det var oklart om det fanns lektionstider innan att träna ändå.
Men jag kuggade såklart brutalt. Inte bara kuggade, utan verkligen brutalt. Jag var sjukt nervös, körde mycket sämre än vanligt och blev underkänd på precis alla punkter. Kontrollanten var inte nådig (självklart fick jag tanten jag dessutom blev varnad för innan).
Jag blev helt förstörd av detta. Min sambo och jag körde sedan 1,5 timme på kvällen efter kuggningen och han sa att jag kör bra och förstår inte hur jag kunde få så dåligt på precis alla punkter (utom säkerhetskontroll, men hur svårt är det). Jag kännder mig värdelös och som att jag är dum i huvudet och aldrig kommer få mitt körkort. Visst vet jag att folk kuggar på första uppkörningen, men på alla moment!? Är jag ett hopplöst fall? Kommer jag aldrig kunna lära mig det här tillfredställande och dessutom inte kunna göra bra ifrån mig på uppkörning eftersom jag är så sjukt nervös? Jag är 32 år och inte helt tappad bakom en vagn i övr5igt så vitt jag vet, men jag är fortfarande ett vrak mentalt och grät oavbrutet i 5 timmar sedan igår, så jobbigt kändes det.
Jag har lagt ut mycket pengar och tid och vill så himla gärna ha körkortet men undrar om jag kanske borde ge upp den drömmen nu...? Vad tycker ni?
Behöver råd!