• Anonym (Sjukt najs ;))

Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)

Vet inte varför men är extra tänd på smala tjejer ;) desto mindre desto bättre ;) sj är jag rätt normalt byggd runt 85-90 kg arbetar stark ;!
    Gillar att ligga med små tjejer som man kan lyfta och pumpa på alla sätt och vis dok är dom lite sköra ;( eller bad säger ni tjejer som är lite mindre ??

• Svar på tråden Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)
  • Anonym (roine)
    Anonym (Sjukt najs ;)) skrev 2014-05-27 22:44:37 följande:
    Vet inte varför men är extra tänd på smala tjejer ;) desto mindre desto bättre ;) sj är jag rätt normalt byggd runt 85-90 kg arbetar stark ;! Gillar att ligga med små tjejer som man kan lyfta och pumpa på alla sätt och vis dok är dom lite sköra ;( eller bad säger ni tjejer som är lite mindre ??
  • Anonym (oioioi)

Tjejer med kroppar som pojkar alltså???

• Anonym (Sjukt najs ;))
    Anonym (oioioi) skrev 2014-05-27 22:49:22 följande:

Tjejer är tjejer punkt slut .
  • Anonym (Petite)

Men snark, självklart har en smal kvinna inte en pojkes kropp. Så trött på den dumma åsikten, som att större tjejer skulle vara mer kvinnliga. Alla kvinnor har kvinnliga kroppar, sen kan man ha preferenser.
  • Threezool
    Anonym (Petite) skrev 2014-05-27 23:04:47 följande:
    Men snark, självklart har en smal kvinna inte en pojkes kropp. Så trött på den dumma åsikten, som att större tjejer skulle vara mer kvinnliga. Alla kvinnor har kvinnliga kroppar, sen kan man ha preferenser.

• Anonym (tjej)

Du är inte ensam om det. Jag är en tjej i den storleken (och ser absolut inte ut som en pojke, har höfter och midja etc men jag är kort) och killar verkar gilla det massor Dock så gillar jag bara korta killar kring 170 Tungan ute Har en kompis i samma storlek som mig själv och hon gillar bara stora killar i 190 cm-storlek Drömmer

• Anton Chigurh
    Tjejer med kroppar som pojkar alltså ???
    Ett sånt makalöst korkat uttalande beror garanterat på en av två saker, kanske tom en kombo av dom båda.

1. Som liten slog du kålroten i något hårt föremål, och du har helt klart inte hämta dig än....

2. Du har själv ett mindre fördelaktigt yttre. Typ motsatsen till smal och vacker.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • lykantrophona

Alltså, en tjej med den vikten ser ju helt olika ut beroende på hennes längd och kroppsbyggnad... Jag väger drygt 50, men är kort, så ser inte ovanligt smal ut!

Däremot har min kompis som är runt 1,70 vägt under 50 ibland, och varit verkligen smal! Men hon försöker gå upp i vikt för sin hälsas skull.

Jag har, pga min längd, förmågan att dra till mig män som tycker om "söta små flickor"... men jag vill inte bli behandlad så. Jag är en vuxen kvinna och bara för att jag ser söt ut är jag inte naiv eller "lätthanterlig".

Själv föredrar jag lite mulliga tjejer :)

• Anonym (kort)

Jag väger 48 kilo men räknas som överviktig eftersom jag är 1.47 lång. Är jag lika sexig som tjejerna du sätter på? Märkligt att gå efter bara vikt - det handlar ju om längd och kroppsform också. Varför är man skör om man väger lite? Jag har ramlat med crosscykeln uppåt 20 gånger - inte fan har jag varit särskilt skör då - jo, en gång bröt jag nyckelbenet men jag vet inte om det räknas eftersom jag föll ned för en två meter hög kulle.

• Anonym (Smal, ja tack!)

Finns inget vidrigare än feta "tjejer". Även mulliga går bort. De ska vara smala och helst våga göra något åt brösten så dessa inte är som patetiska myggbett.  Tycker 45 räcker gott och väl. Var inte rädd för att ställa krav på tjejen om hon börjar gå upp!

Svar på tråden Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)