• Anonym (Sjukt najs ;))

Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)

Vet inte varför men är extra tänd på smala tjejer ;) desto mindre desto bättre ;) sj är jag rätt normalt byggd runt 85-90 kg arbetar stark ;!
    Gillar att ligga med små tjejer som man kan lyfta och pumpa på alla sätt och vis dok är dom lite sköra ;( eller bad säger ni tjejer som är lite mindre ??

• Svar på tråden Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Liten tjej) skrev 2014-05-28 11:10:57 följande:
    Jag gillar det med, jag är tjej i storlek mindre och älskar det. Har helst sex med killar som är något längre och större då jag kan känna mig "extra" liten Tungan ute gillar att bli runtkastad och sånt.
    Den kvinnotyp som tänder mig allra mest är en petite kvinna, alltså en ganska kort och späd kvinna som förstås ser ut som en kvinna med höfter och fin stjärt och med fina bröst (de kan vara stora, vilket är ovanligare, eller ganska små).

Det är härligt med små kvinnor för dels är de ofta trånga i musen, dels kan man leka age play och låtsas att de är unga skolflickor...älskar också när de klär sig som en sådan eller som en ung fransk piga eller en au pair kanske... ;)
  • Ojsan

Inget fel i det, man kan inte styra vad man tänder på, själv gillar jag kortväxta och muskulösa män.

• arkaderol
    Anonym (Sjukt najs ;)) skrev 2014-05-27 22:44:37 följande:
    Vet inte varför men är extra tänd på smala tjejer ;) desto mindre desto bättre ;) sj är jag rätt normalt byggd runt 85-90 kg arbetar stark ;! Gillar att ligga med små tjejer som man kan lyfta och pumpa på alla sätt och vis dok är dom lite sköra ;( eller bad säger ni tjejer som är lite mindre ??
    haha sköra... varför skulle de/vi vara sköra?

stor som liten skulle säkert uppskatta lyft och att bli tagen av sin man, men  kanske inte uppskatta att bli "pumpad på alla sätt och vis" vad det nu betyder... fick en mental bild där någon pumpar, studsar på och slänger runt en uppblåsbar docka
  • Anonym (kort)
    Anonym (Liten tjej) skrev 2014-05-28 13:48:32 följande:
    Hur kan du vara överviktig med ett BMI på 22?
    Man kan inte räkna BMI på en vuxen människa som är under 1.50 m lång (och man gör det inte heller, inte ens i sjukvården.) Jag har rejält med fett på mage, höfter, lår och en liten dubbelhaka. För egen del bryr jag mig inte och bantar inte heller, men jo, jag räknas som överviktig.
  • Anonym (Malena)
    Anonym (Sjukt najs ;)) skrev 2014-05-27 22:44:37 följande:
    Vet inte varför men är extra tänd på smala tjejer ;) desto mindre desto bättre ;) sj är jag rätt normalt byggd runt 85-90 kg arbetar stark ;!

Gillar att ligga med små tjejer som man kan lyfta och pumpa på alla sätt och vis dok är dom lite sköra ;( eller bad säger ni tjejer som är lite mindre ??

Jag är liten (både längd och vikt 45 kg) och har konstigt nog alltid attraherats av långa, stabila (ej feta) män. Däremot finner jag "och pumpa på alla sätt och vis" som du skriver som fruktansvärt avtändande.
  • carpediemo
    sextiotalist skrev 2014-05-28 09:15:42 följande:
    Var beredd på att en sådan kvinna, om hon har en bra självkänsla, dumpar dig då.
  • Anonym (Sjukt najs ;))
    Anonym (Liten tjej) skrev 2014-05-28 11:10:57 följande:
    Jag gillar det med, jag är tjej i storlek mindre och älskar det. Har helst sex med killar som är något längre och större då jag kan känna mig "extra" liten gillar att bli runtkastad och sånt.

Okej okej ???? vad menar du med längre och större då om du fick bestämma ??
  • Anonym (Liten tjej)
    Anonym (Sjukt najs ;)) skrev 2014-06-01 11:20:36 följande:

Okej okej ???? vad menar du med längre och större då om du fick bestämma ??
    Längre och större än mig? Killar som är 180+ långa och antingen muskliga eller mulliga. Stora alltså, inte spinkiga.
  • Rainbowdash
    Anonym (Malena) skrev 2014-05-30 00:33:51 följande:
    Jag är liten (både längd och vikt 45 kg) och har konstigt nog alltid attraherats av långa, stabila (ej feta) män. Däremot finner jag "och pumpa på alla sätt och vis" som du skriver som fruktansvärt avtändande.

Svar på tråden Älskar tjejer som väger typ 45 -50kg ;)