Sjukligt svartsjuk kille!
Hej!
Jag skulle behöva skriva av mig lite och få veta vad ni tycker..
Min kille och jag har varit ihop i ca 1 år. Han är väldigt svartsjuk. Vi har bråkat mycket om det och det har varit jättejobbigt. För ca 3 månader sedan har vi börjat gå ut ihop och då har han blivit sjukt arg. Vi är ju inte med varandra heeela tiden under kvällen och när jag går och beställer tex så kan det komma fram någon kille och prata med mig men jag säger att jag har pojkvän och vi pratar bara vanligt liksom. Då blir min kille förbannad och tror att jag ska ligga med honom och bla bla bla. Vi PRATAR liksom. Så varje gång vi är ute så går han och beställer. När jag dansar så kan det komma fram någon som vill dansa med mig och då kommer min kille och knuffar bort dom. Jag har sagt att detta inte funkar längre, jag gör liksom inget och vad gör det om folk kommer fram och pratar med en..? Jag är inte otrogen för det, jag flörtar inte, jag gör inget. Efter varje gång sånt händer ber han sedan om ursäkt och säger att han inte kan hjälpa det, utan han vill inte ens att någon annan kille ska kolla på mig och att han är rädd att förlora mig. Har sagt till honom tusen gånger att jag aldrig kommer vara otrogen och det som kommer få mig att lämna honom är hans sätt.
I fredags var vi ute tillsammans och han går och beställer och då kommer det fram en kille och sätter sig vid vårt bord. Han ger mig en drink innan jag ens hinner säga något och frågar om jag vill dansa med honom, jag skjuter tillbaka drinken till honom och tackar nej. Min kille ser denna killen och det hela slutar med att dom slåss och blir utkastade! Det var liksom droppen för mig och jag fattar inte varför han gör så. Jag har aldrig visat att jag skulle göra något mot någon annan men ändå håller han på.
Under den kvällen träffar jag sedan en annan kille och jag är så jävla trött på min kille så jag följer med honom hem. Jag har aldrig gjort något sånt innan, aldrig och det kanske var dumt men jag var så jävla trött på allt. Vi hade inte sex. Kom hem till min kille i måndags och vet inte vad jag ska göra. Kan man fixa detta eller vad ska man göra? Mår skit pga detta.