Anonym (:() skrev 2014-06-05 16:52:40 följande:
Men varför skulle min pappa bry sig om henne? Han tycker inte om henne. Han blev bara sur när hon inte lät mig vara nära henne och bara låg och grät. Dessutom känner hon inte ens barnet, det är hemskt det som hände men det är inte bara henne det är synd om
För att han är en normalt funtad människa? Men uppenbarligen inte.. Jag känner för folk jag inte ens känner som förlorar sina barn. För det är som sagt det värsta man kan gå igenom!
Vem mer förutom din mamma och hennes sambo är det synd om? Dig, så klart för du har förlorat ett syskon. Men det är inte synd om dig för att din mamma inte vill kramas, hon klarar uppenbarligen inte av det just nu. Så låt det bara vara! Man ska aldrig tvinga sig på någon som är i sorg, låt henne komma till dig om hon vill. Men visa att du finns där för henne. Eller ja, börja visa det. Genom att svara på sms och i telefon!
Frågar igen, om DU dog skulle du tycka att hon skulle gå vidare utan att sörja och må dåligt bara för att hon hade fler barn? Vi kan vända på historien. Hon hade ett barn och du var barnet hon förlorade i graviditeten... Kan du svara på det? För jag har ställt frågan tre gånger nu......