BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Inget plus denna gång heller ????Dessutom kom den en dag för tidigt och helt plötsligt har jag en menscykel på 24 dagar istället för 30-31 som jag alltid haft tidigare. Går över till augusti tråden och lycka till till er som är kvar och grattis till er alla som redan plussat.
Skulle varit en smiley istället för en massa frågetecken.
Tack Delinda!
Jo det blir ju fler försök per år men just nu känns det tyngre för varje månad det inte blir något. Det blir försök 10 nu i augusti.
Lycka till och hoppas att du plussar nu!
Tack Delinda!
Jo det blir ju fler försök per år men just nu känns det tyngre för varje månad det inte blir något. Det blir försök 10 nu i augusti.
Lycka till och hoppas att du plussar nu!
Tre olika test på tre dagar - svaga streck nästan direkt.
Tog även ett digitalt nu på morgon efter ett positivt från rfsu, men det är negativt.
Fattar inte :(
Någon som varit med om detta?
Använde du samma urin på RFSU testet och det digitala? Är det RFSU som mäter från 10ml/ul eller det som mäter från 50? Isåfall kan det ju vara så att det digitala inte kan kånna av det riktigt än? Har du alltid testat på morgonurin? Vissa får starkare plus på em T.ex... Jag får starkare på em men alla är ju olika. Vilka test har du tidigare fått plus med?