Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

BIM Juli 2014

Sen är d inte säkert man märker flytningarna så inte helt lätt å räkna efter d heller om man inte rotar runt å kollar men d brukar inte jag göra

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Joss

Är tappen hög vid äl el låg?

När d gäller d där med peak day kan d säkert vara olika för olika personer. Jag tror jag har äl 12-24 h efter pos test (om jag fångar början på testen, inte peaken) så för mig stämmer d ganska bra med peak day dagen före el samma dag men vad vet man, tempar inte så gissar bara

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Om man testar flera gånger om dagen så är chansen större att man fångar positivt test så tidigt som möjligt om du förstår hur jag menar

Tex som mina sist.

Dag A

Neg kl 11

Neg kl 20

Dag B

Pos kl 11

Pos kl 20

Hade jag bara testat kl 20 på kvällen hade jag missat att d slog om redan kl 11, å ant ett par timmar före d t.om. Å d är ju från d slår om man tänker äl inom nåt dygn. I snitt. Kan ju va typ 6-36/48 h. Kan ju vara flera dagar också. Men i snitt kanske nåt dygn

D var så jag menade

Har läst att får du pos en dag så äl inom 12-24 h

Får du pos två dar så äl inom 24-48 från första pos

Vet ej om d stämmer?

Får du pos tre dar kan du ändå haft äl dag två tex. Lh går ju upp å sen ner å en del människor har jätte snabb upp å nergång samma dag å andra har lite längre tid med lh i kroppen innan d försvinner

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Fiiaaa

Så hade jag också när jag var gravid, mensvärk tidigare än vanligt typ växtvärk är ett av de tidigaste tecknen väl?

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Corran

Tror d stämmer på mig med, att den gör d är däkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Corran

Tror d stämmer på mig med, att den gör d är säkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juli 2014