Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

BIM Juli 2014

Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt

Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak

Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos

Eller bara sexa varannan var tredje dag

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Oj nu är jag ensam i topp på listan :-S

EAGLE

Antingen är mensen sen el så plussar du sent tyvärr finns inget att göra utom å se tiden an, alt ta blodprov för å se?

Drygt å varken få mens el plus men

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Har läst att lutealfasen kan variera med nån dag eller två å ändå anses konstant så ska kanske räkna 12 som bim ändå... 10 är ju enl lutealfas jag hittills haft, 12 enl app som ej vet att äl kom två dar tidigare

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Kan ha med ålder å göra, spottings kan bero på mindre progesteron vilket minskar med åldern.

Har jag hört iaf

För långt före mens vill man inte se spottings

Sen är d ju olika för olika, 30 är ju ingen gräns för alla

Jag är äldre å spottar inte

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Mandalii

Kan bero på stress å annat men antar ett blodprov kan säga om d är lågt progesteron å isf om d är dåligt lågt. Med tillräckligt lång lutealfas bör spottings precis före inte va nån biggie kanske?

Behövs d kan du säkert få nåt utskrivet, men bara vid dåliga nivåer så d inte blir obalans

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

JhjärtaK

Om spottings beror på lågt progesteron kan d i sin tur betyda att man inte haft äl, vad jag förstått.

D är ju där ägget släppt som progesteronet sen utsöndras, enkelt uttryckt

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Eagel

Om fl var en nidblödning fäste kanske ägget så sent att du inte får plus än

Hur känsligt är ditt test? 10 eller 25?

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Jaa du, du får antingen ta blodprov eller vänta på mens eller plus... Seeeegt men så är d nog tyvärr :-S

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juli 2014