10 av 613
Så många är tydligen guds budord som "gills". Så jag har en liten enkel fråga:
Resten då?
Så många är tydligen guds budord som "gills". Så jag har en liten enkel fråga:
Resten då?
Ja du kanske det är så, ibland blir det snurrigt.
Hoppas du mår bättre efter en kopp kaffe!
Alla och inga gills. Även individer som bryter mot "lagen" i tredje/femte mosebok kan komma till himlen om de levt ett liv i enlighet med bergspredikans syfte.
Jesus fullbordade lagen, säger han själv.
Nu är jag inte sådär superkristen och tolkar det nog inte som alla säger, men såhär står det:
Nu är jag inte sådär superkristen och tolkar det nog inte som alla säger, men såhär står det:
Inte riktigt,
Trypsinet finns inuti ett ensym, en trypsin är alltså varken en ensym eller bukspottkörtel, utan en del som sönderdelar proteiner. Så hur har ni kommit till den slutsatsen att en trypsin är detsamma som en bukspottkörtel?
Jag hoppas du tar tillbaka de tokerierna halal drar in dig i.
Ovan är till dig Aniliee.
`För övrigt var det jag som först påstod att det var ett bukspottskörtelenzym, så det är snarare jag som drar in Halal i saker....
Det är du som har skrivit ett inlägg igår om trypsin, som i och för sig är obegripligt men ändå.
Sen undrar du vad trypsin har med bukspottskörteln att göra, och det tog ordentlig fart efter jag citerade från en länk hur de hör samman.
Men du menar alltså att detta inte stämmer då?
'''...En av de enzymer som buksottkörteln producerar är trypsinogen, som är en inaktiv form av trypsin....''
http://biomedicinskanalytiker.wordpress.com/2014/05/24/nedbrytning-av-naringsamnen/
Så hur de 'hör samman' är väl rätt uppenbart, eller?
Sen om du har någon annan tolkning eller innebörd av ordet, tja du har i alla fall inte velat dela med dig av det i så fall.
Halal, Försök att inte framstå som om du vet vad du pratar om för det gör du inte.
Du har rätt, jag är inte biolog.
Däremot så kan jag söka information via nätet och trovärdig information som jag hänvisat till förnekar du uppenbarligen, så nog ser det ut som du inte vet vad som är bak och fram.