• Runes

Politiska agitatorer på FL

Jag skriver om familjeliv och politik. Nu ser vi en massa nya som kommit in och bara agiterar om politik, kan det justeras?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-09 03:47
    www.familjeliv.se/Forum-26-65/m73392124.html

• Svar på tråden Politiska agitatorer på FL
  • FDFMGA
    Runes skrev 2014-07-19 20:45:48 följande:
    Han har aldrig kallats gay, bara tagit åt sig som till synes ensam och barnlös SD-hatare med ett namn som tyder på en tuff bög. Det gör inte mig något som bara undrade vad det maniska envetna hatet kommer ifrån då namnet FMGA och SD inte verkar ha harmoni.
    Man kan ju inte anklaga någon för att vara bög utom i bögfrågor men undra om någon är emot ett antibögparti.
    Men då han anser att SD är en obildad sekt och andra menar rasister etc. så är kommunister ganska naturligt då vi har många, dom har egna partier.
    Men som du kacklar, Runes.

FMGA i FDFMGA står för mina  initialer. Dina sexuella lustar inför dina associationer är inte mitt bekymmer.

Jag har ju gett dig en länk till FL:s sexavdelning. Där finns det goda möjligheter för dig att möta likasinnade till ditt behag
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-07-19 17:50:48 följande:
    Han tror han har hittat en öm tå (utgår kanske från sig själv) och kommer att fortsätta kalla dig för homosexuell i all evig framtid helt oberoende av vad du säger. En del människor anser ju att det är en av de värsta sakerna man kan säga om en person och förväntar sig någon typ av sammanbrott bara man är tillräckligt ihärdig i sina anklagelser.

Det är samma mekanism bakom de många anklagelserna från SDare i det politiska forumet där väldigt ofta meningsmotståndare anklagas för att vara  exempelvis kommunister och feminister - av extremistisk sort så klart.
    Hm, du hade visst rätt.

Tja, du har ju erfarenhet av sverigedemokraters sexuella fantasier.

Men den personen slutade väl skriva sina nattliga våldtäktsskildringar?
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Aniiee

Skriver härmed en random komentar, då FL har "tappat" den här tråden för mig.....

Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    boundforglory skrev 2014-07-19 22:52:49 följande:

Vad handlar den här tråden om nu?

Inte den blekaste.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • FDFMGA

Jag tror den handlar om Runes sexuella fantasier.

Och det är ju onekligen något annat än hans politiska fantasier.

• Aniiee
    FDFMGA skrev 2014-07-19 23:12:27 följande:

Jag tror den handlar om Runes sexuella fantasier.

Och det är ju onekligen något annat än hans politiska fantasier.

Äh, de kommer nog inte i närheten av min yaoi....
  • FDFMGA
    Aniiee skrev 2014-07-19 23:19:22 följande:
    Äh, de kommer nog inte i närheten av min yaoi....
    Akta dig bara - så du inte får Runes efter digGlad
Svar på tråden Politiska agitatorer på FL