Enorma blödningar
För ca. 4 veckor sedan fick jag veta att jag fått ett ma, jag fick med mig tabletter hem som skulle hjälpa till att få ut allt som jag gått med i 6 veckor... Allt med tabletterna gick bra och jag gick på återbesök till Gun en vecka efter detta och allt såg bra ut. Han sa att jag skulle blöda i någon vecka till. Har inte blött sådär super mycket sedan dess. I tisdags natt tror jag att min första mens efter hela denna rundan kom igång. (Senaste mens i februari) vaknade kl. 6 onsdag morgon och hade såna sinnessjuka mens smärtor som jag kan jämföra med de smärtor man har när man gör en abort eller nu som när jag fick ta tabletter för att stöta ut de som fanns kvar. Tryckte i mig 2 Ipren och värmde vetekudden och gick och la mig igen. Lyckades somna efter en liten stund när smärtorna började lugna sig. Vaknade 3,5 timme senare med blod i sängen... Jag blödde något enormt! Efter detta kom de också en stor klump när jag gick på toa. Men sen slutade de blöda... Plötsligt igår (torsdag) eftermiddag börjar jag känna mens värk igen och efter ca 30 minuter forsade de återigen blod ur mig, satt på toa i 2 timmar och blödde konstant. De fanns inget stopp på de, satt där som en rinnande kran... Kom 2 stora klumpar och efter den sista klumpen avtog blödningarna. Samma sak nu ikväll, plötslig mens värk och sen som en rinnande kran.... De har dock lugnat sig lite nu. Vad är detta? En mens i kombination med att rensa ut allt efter missfallet?? Bör jag uppsöka läkare eftersom jag blöder så mycket? Har ju ändå förlorat en del blod de senaste 3 dagarna. (Tänk er en rinnande kran i 2 timmar, hur mycket vatten blir inte de?! + de som kom i onsdagsmorse och detta nu ikväll) Vad ska jag göra? Någon som råkat ut för samma sak??