• meadows

    Kört om man aldrig haft nån?

    Och är över 40?
    Sökt och läst liknande trådar, även från utlandet.
    Män i min situation undrar lite vad man ska kunna göra.
    De flesta tjejerna svarade att de skulle backa lite, undra vad som är fel. Några skulle ge det en chans, om hon gillade honom.
    Det är svårt att ändra det som varit, om man inte har en tidsmaskin.
    Jag har aldrig haft en tjej,
    Har försökt med många, tagit första steget. Men de var upptagna eller inte intresserade.

  • Svar på tråden Kört om man aldrig haft nån?
  • meadows

    Ja. Det gör ju kvinnor för jämnan, så det jämnar ut sig.

  • boundforglory

    Ja vad är problemet?
    Det är väl bara att säga att du hade längre förhållande när du var ung men har varit singel de senaste 5 åren eller så.

  • meadows

    Och sen hör man ofta att tjejer skräms bort av killar som är deppiga.
    Positiv attityd är det som gäller Glad
    Det omvända gäller inte.
    Vet inte hur många tjejer jag pratat med och det dröjer inte länge förrän det gnälls. Missnöje över några extrakilon (på dom själva), osv. Då ska man bli teraput helt plötsligt.
    Jättekul. Kräks

  • KristenTjej84

    Nej finns många som inte haft någon! bara att folk inte skyltar med det kanske.Det är så himla mycket konstiga typer där ute så ibland tar det lite längre tid än vanligt att hitta någon att leva med. Du är inte den enda! jag känner flera.

  • John 3
    KristenTjej84 skrev 2014-06-20 00:45:42 följande:

    Nej finns många som inte haft någon! bara att folk inte skyltar med det kanske.Det är så himla mycket konstiga typer där ute så ibland tar det lite längre tid än vanligt att hitta någon att leva med. Du är inte den enda! jag känner flera.


    Jo jag känner också till ett antal. Speciellt bland uttalat kristna tycks många ha svårt att hitta partner. Hur är det för din egen del. Kristen och 30 år? Har du hittat någon man?
  • KristenTjej84
    John 3 skrev 2014-06-23 14:35:35 följande:
    Jo jag känner också till ett antal. Speciellt bland uttalat kristna tycks många ha svårt att hitta partner. Hur är det för din egen del. Kristen och 30 år? Har du hittat någon man?
    Tyvärr så är det en detalj jag inte vill gå inpå, då jag försöker låta mitt privatliv vara privat.Det är en sak mellan mig och mina närmaste, vilka relationer jag haft och med vem och varför och jag känner inte dig eller någon annan som snokar på den här konversationen.
Svar på tråden Kört om man aldrig haft nån?