• Svar på tråden Eller????
  • 1Familj
    1Familj skrev 2014-06-10 21:15:10 följande:

    Är jag äntligen gravid? phpb9AGhK41142.jpg


    Samma test men bilden tagen närmare, BIM-2
  • 1Familj
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-06-10 21:21:28 följande:

    Ser ett ljust streck så jag skulle säga ja, men kolla om några dagar igen. Så får vi hoppas på ett starkare streck smile1.gif


    Tack snälla, jag hoppas det blir tydligare de kommande dagarna, jag är inte helt övertygad =P
  • JosefinGranqvist89
    1Familj skrev 2014-06-10 21:34:45 följande:
    Tack snälla, jag hoppas det blir tydligare de kommande dagarna, jag är inte helt övertygad =P
    Förstår dig, har suttit med otaliga negativa där man fantiserar fram streck bara för att man inte accepterar ett negativt test till. Kan även säga att jag är fortfarande inte övertygad om att jag är gravid trots ett tydligt streck och ett digitalt där det står gravid till och med, men om några veckor hoppas jag på att få se det med egna ögon men nu innan är jag fortfarande skeptisk kan tillägga att vi försökt i fyra år och äntligen blev det plus på egen hand (väntar på tid för ivf också så det blev ju kul att vi fixade det själva) lycka till nu, håller tummarna
  • 1Familj
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-06-10 21:48:05 följande:
    Förstår dig, har suttit med otaliga negativa där man fantiserar fram streck bara för att man inte accepterar ett negativt test till. Kan även säga att jag är fortfarande inte övertygad om att jag är gravid trots ett tydligt streck och ett digitalt där det står gravid till och med, men om några veckor hoppas jag på att få se det med egna ögon men nu innan är jag fortfarande skeptisk smile1.gif kan tillägga att vi försökt i fyra år och äntligen blev det plus på egen hand (väntar på tid för ivf också så det blev ju kul att vi fixade det själva) lycka till nu, håller tummarna smile1.gif
    Åh, vilken känsla att få plussa efter så många försök! Jag visste ju att det kunde ta lång tid men jag vart ändå så besviken när det inte tig sig direkt, kan tänka mig hur du mått varje månad med minus! Stort grattis och lycka till! =)
Svar på tråden Eller????