• Inte bara mamma

Viktväktarnas jämnviktsprogram?

Hej på er!

Har sökt information på nätet utan resultat så jag tänkte att någon av er här på familjeliv kanske vill hjälpa mig.

Har via min gamla brevkurs hos viktväktarna kämpat på och gått ner i vikt och är snart nere på min målvikt.

Vet att man då ska lägga till points tills att vikten når jämnvikt. Men hur många ska jag lägga till per vecka?

Tacksam för svar! En stor kram till alla andra som kämpar med vikten! Ge inte upp!!!

• Svar på tråden Viktväktarnas jämnviktsprogram?
  • Jossebell

man brukar fortsätta 2 veckor med samma p efter man uppnått önskat resultat och sedan lägga på 4 p för att behålla önskevikten. Vissa gör väll så att de provar att lägga till 1-2 p första veckan för att se hur det går.

• Inte bara mamma

Tackar så mycket. Har några kilon kvar tills dess men sedan så är det dags för det jobbigaste. Att hålla vikten!
    Men det ska nog gå bra! Kram/ M

• Jossebell

jo att hålla vikten är nog själva utmaningen. Jag har de senaste 15 åren nått målvikt ett par ggr men alltid lyckas att misslyckas med att hålla den drömmen är ju att bli guldmedlem men jag har förmågan att när det bara är några kilon kvar börja lida av högmod och tro att jag ska klara det själv.

Svar på tråden Viktväktarnas jämnviktsprogram?