Inlägg från: kittykat |Visa alla inlägg
  • kittykat

Gravid efter förlorat barn

Hej, grattis till din tjej och beklagar att hon inte fick stanna hos er!! Det är otroligt orättvist och ja, ert liv kommer vara riktigt tungt en bra tid framöver. Det du känner, att vilja försöka bli gravid snart, är fullkomligt normalt och mkt vanligt när man förlorat sitt barn! Du behöver inte känna skuld, men jag förstår dig <3 Ni ska göra det som ni känner är rätt för er, bara ni kan veta när detta blir, er flicka kommer för all framtid finnas hos er oavsett <3

I vilken vecka föddes hon? Min son föddes i vecka 22 i julas, och hans liv gick inte att rädda. Han är otrolig saknad varje minut av varje dag, men vi vill också ha ett barn till, som vi kan få slösa vår kärlek på!

Om du vill, och inte redan har gått med, så finns en superb hemlig grupp på fb för mist-föräldrar, eposta till sjalarsageraldrigfarval@outlook.com

kram <3

• kittykat

Jag hoppas du kan se hela min text för halva är borta på mobilen men syns på datorn. .? (Efter 'jag förstår...')

• kittykat
    Carr88j skrev 2014-06-18 23:05:58 följande:

Dom ringde direkt till Lund å lund sa att dom kan inget göra försen v 23.. Så flytten skulle ske v22+5 på em.. Dom har en gräns när dom kan rädda barnet å den går vid v23.. Vet inte om ja skrev de men fosterhinnan hängde ut från livmodern så ja blev helt sängliggandes ...

Usch låter skrämmande likt min berättelse :( får jag fråga vilket sjukhus du låg på? Kram
  • kittykat
    Sandra87love skrev 2014-06-22 10:23:11 följande:

Hej! Jag förlorade min dotter den 12/6-14 hon dog i magen. Va i v. 39+5 skulle ha blivit igångsatt den 13. Vi vet än inte va som hände, det tar en hel jävla månad innan vi får svar.. Att sånt här får hända är helt jäkla sjukt. Jag tror fortfarande att jag är i en madröm. Hur fan går man vidare? Man är ju helt tom.. beklagar era förluster.

Hej, beklagar så :(
    Det ända du och din partner ska göra nu är att tänka på er själva. Vila mycket och låt alla känslor komma ut, ta stöd av de runtomkring som erbjuder det. Det finns tyvärr ingen tidsfrist för sorg, men det är viktigt att prata om det som hänt, med varandra och ev kurator. Ni är båda välkommna till fb-gruppen (se mina kom. ovan).

Stora varma kramar till er <3
Svar på tråden Gravid efter förlorat barn