Kvinnor, skulle ni ge en kram till en bekant som bad om det?
En fråga till tjejerna på FL. Om en manlig bekant bad dig om att få en kram, skulle du ge honom det?
En fråga till tjejerna på FL. Om en manlig bekant bad dig om att få en kram, skulle du ge honom det?
Jag hade nog kramat innan de hann be om det för jag är en kramig person. Men har personer i min vänkrets som inte alls är det och det måste man respektera.
Varför undrar du?
Jo men visst. Vaffö int?
Jag kramar rätt många,både män och kvinnor,men just bett om en kram,nä det har ingen manlig bekant gjort. Skulle väl göra det beroende på person och sits.
Självklart. Varför skulle jag inte det?
Jag är ingen kramare, så jag ska känna honom ganska väl då. Skulle nog inte säga ja till en bekant...
Speciellt inte om personen är svettig eller obehaglig!
beror på omständigheterna - har svårt att tänka mig en situation där någon ber om en kram bara så där....
Jag är en av de män som aldrig haft en tjej och pga blyghet kommer jag inte i kontakt med så många. Det är väldigt sällan jag får en kram av en kvinna så bara för att kunna få känna lite närhet till en kvinna tänkte jag att man kanske kunde be om en kram då och då.
Om det är en nära vän så absolut! Alla behöver vi lite närhet, men personen i fråga får ju inte känna sig utnyttjad eller så.
Kanske bara säg: jag känner mig lite nere kan jag få en kram? Sen kanske personen fortsätter krama dig av bara farten :)