BF 2015!
hej
har nyss plussat.. sprang iväg o köpte digitalt +3v :)
så jag antar att bf blir i feb/mars :) har inte varit på mvc än
nu hör till saken att jag har pco men har aldrig fått hjälp på något vis med att bli gravid. jag har själv inte känt någon större panik över detta utan har mer gått på devisen händer det så gör det och det blir nog bra så ;) jag har alltid haft problem med oregelbundenhet och efter att har plockat ur min stav (2013) så kom aldrig mensen igång och magen börja knövla rejält så jag bestämde mig för att börja dricka aloe vera runt januari och redan efter en månad med aloevera så kom min mens tillbaka :) drack aloevera i 3månader för att sedan glömma bort och beställa mera, månaden efter sista dunken så kom en pytte liten blödning och jag tänkte att detta måste absolut ha ett sammanhang, beställde en ny dunk och månaden efter så plussade jag :)
men min mage har gått i dvala! redan haft en förstoppning och efter råd tog jag mig en hutt med lactulose, det var det absolut värsta jag någonsin vart med om... biverkningar från en annan planet så aldrig mera lactulose! så om någon har några bra tips, brukar ta en sked messmör på morgonen men det verkar inte hjälpa