BF 2015!
Plussade 1 juni :) var på ett privat vul i fredags (4/7) pga att mina symtom avtog plötsligt, men bebis mådde fint inne i magen och hjärtat tickade så fint är i vecka 10 visade det sej så har bf 6 februari ca :) hur mår ni alla nu?
Plussade 1 juni :) var på ett privat vul i fredags (4/7) pga att mina symtom avtog plötsligt, men bebis mådde fint inne i magen och hjärtat tickade så fint är i vecka 10 visade det sej så har bf 6 februari ca :) hur mår ni alla nu?
Axsson: grattis:) mitt illamående kommer och går, men de är aldrig så jag behöver spy som tur är, dock är det mycket bättre nu än i v 7,8. Hur tänker ni om graviditeten? Jag är jätte glad men samtidigt ofta orolig att nått ska vara fel osv. Hoppas tiden kommer gå fort;) känns som en evighet till februari just nu. Den 17 ska jag till BM igen och förhoppningsvis får jag tid för RUL då:)
Axsson: du tänker helt rätt klart man ska njuta! Här blir inte mammor under 35år erbjudna kub test (jag är 24) så jag får vänta att se min plutt igen till RUL :( ska ni ta reda på könet?:)
Merjama: grattis visst är det underbart:) jag har en son på 4,5år sedan innan:)
Hej igen jag bokade ett eget kub, fick också låg risk på alla 3 kromosomavvikelserna, känns så skönt! Mitt bf datum är 7 februari nu:) Bjuder på en bild på snutits som suger tummen:)