Drack han en öl innan hämtning?
Jag förstår ingenting. Blivit kallad till möte på förskolan. Mannen har tydligen skällt ut en fröken efter noter dagen efter har han lagt handen på frökens axel för att tacka för dagen varpå hon fått panik och skrikit rör mig inte rör mig inte. Jag själv har inte fått höra att något hänt då jag lämnat på mornarna. Tydligen ska han den dagen han skällt så vidunderligt också luktat alkohol. Han dricker nån öl på eftermiddag efter jobb varannan- var fjärde dag. Var tredje helg ett par tre stycken.jag fattar bara inte vad han har sysslat med egentligen??? Hur fan tänker han om han nu har gjort detta som rektorn och fröken samt "vittnen" anklagar honom för?? Var är hans tankar på barnen och på mig? Skäms något fruktansvärt för honom och känner det som att jag är skyldig fast jag inte har en susning om något. Visst vi har varit irriterade på den utsatta frökens bemötande vid ca. 4 tillfällen senaste månaderna men vafan??!!!! Ursäkta mitt språk men jag är utom mig av vrede!!! Mötet ska handla om hur man ska uppföra sig på förskolan samt om "hur vi har det hemma"? Jag känner mig medanklagad trots att jag aldrig har och aldrig kommer bete mig på det sätt min man tydligen gjort. Jag vet att han var irriterad över några saker den aktuella dagen men eftersom vi jobbar om varandra och sällan hinner sea eller tala längre stunder på telefon så sa jag till honom att ta det lugnt och vänta med att agera kring något av ämnena tills vi hunnit prata igenom allt sinsemellan. Jag är förbannad, ledsen, besviken, orolig och faktiskt totalt nedslagen. Grät i timmar idag. Pluggar +jobbar heltid och sköter i princip all familjeplanering hemma orkar vara inte med en sådan här katastrof!!! Karlskrälle, idiot. Lyckats tala med honom idag och han förstår inte allvaret utan "ska fixa mötet". Men hallå man tar inte bara tillbaka en sådan här sak, man beter sig inte såhär. Jag är av den uppfattning och tro att man näst intill alltid ska stödja sin partner men jag kan inte backa upp honom i detta. 1. Jag accepterar inte att han dricker en enda öl kring barnen då han är ensam... Eller för den sakens skulle innan hämtning(????) 2. Jag accepterar inte att gör ett spektakel av sig genom att skälla på det vid han tydligen gjort 3. Eftersom jag sköter familjeplanering studier och jobb förväntar jag mig att han lyssnar på mig när jag säger åt honom att "först talar vi om detta problem SEN agerar vi. Han har i denna situation varit totalt respektlös mot alla som är inblandade : den stackars fröken , den andra fröken som fick höra honom kalla den utskällda fröken för *****jävel , respektlös mot barnen (som inte såg detta hända)men som ska vistas bland lärare som ver hur deras pappa agerat, och mot mig som känner att jag också ska stå till svars för detta!! Vad ska jag göra?????hade aldrig förväntat mig att något sådant här skulle hända mig/oss!!!! Vad innebär mötet och hur ska jag ställa mig???? Hjälp!!!