• Thyla

Drack han en öl innan hämtning?

Anonym (Förbannad) skrev 2014-06-13 15:01:15 följande:

Jag har inte blivit förbannad . Jag har däremot flera ggr. Poängterat att jag inser att ta är rörig men att jag inte orkat staka upp det igen pga att jag hellre får input av dom som lyckats harva sig igenom texten. Det blir typiskt FL rabalder av det hela och jag undanber mig det i min TS. Då det verkar finnas folk som kan ge konstruktiv feedback, trots min ts. jag har inte blivit förbannad kring kritik av min ts däremot ber jag er att antingen intressera er tillräckligt för att fråga om det ni ej förstår alternativt strunta helt i tråden.
    Din text går fin fint att läsa. Så skit i grammatik/stavning poliserna. Folk gillar att provocera- och gillar att ha rätt- men det är inte relevant.

Tycker inte du ska skälla på din man- låter mer som att han har ifrågasatt dem och därmed råkat trampa på dagisfrökens professionalitet. Låter inte som din man brusat upp av ingen anledning.

Så när ni går på mötet, se till att vara väldigt lugna och förklara lugnt eran version.
    Vad gällande logoped- så räcker det med att ni får bvc sjuksköterskans utlåtande - att det inte är aktuellt.

Hursomhelst- se till att inte bli som dagisfröken och bli dramaqueens
Svar på tråden Drack han en öl innan hämtning?