Drack han en öl innan hämtning?
Ok men verkar finnas andra som förstår lite iaf. Lite väl ledsen och arg för att försöka återge alt igen... med indelning och mer struktur
Så jävla jobbigt att lämna ungarna på förskolan imorgon. Pinsamt att vara med en sådan man, pinsamt att vara kallad till ett möte där det ska talas om hur vi har det hemma ??? Hemma är sllt bra ungarna får mat kärlek ren bäddade sängar tandborstning och bad mm mm vi bråkar inte framför dom och inga missbruk (som barnen och jag var medvetna om).
Vet varken in eller ut. Jag själv har ju tagit illa vid mig då han druckit o blir svår att kommunicera med och har detta i huvudet då jag här det som förskolan påstår. Men jag har sjukt svårt att tro att han skulle ha varit det minsta onykter han blir inte berusad det minsta av t ex. en 5 %are
Min förmåga att framföra mina tankar i skrift är inte speciellt viktig just nu, jag tycker det verkar som om folk fått en ganska bra bild av vad som hänt?? Jag har inte problem med sociala kontakter, aggressioner eller alkohol.. Jag vill göra det bästa för mina barn, vill inte ta dom ifrån denna förskola där de trivs så bra med pedagoger och vänner. Längtar att få höra vad som kommer fram på mötet så att jag kan processa detta. Självklart ska man hantera sina problem vilket jag inte hann( då min man agerade på det här viset utan min kännedom). Varför gå på mig? Jag har ju här öppnat mig för stöd i att hantera detta.
Känner mig lugnare idag. Haft en fin dag med flickan vid havet. Har gått igenom i huvudet hur vår situation med dagis sett ut senaste åren. Det är mest jag som skött kontakten med dom och vi har aldrig haft problem med något förens denna dam dök upp. Kan ärligt säga att detta rabalder aldrig hade blivit just rabalder i kontakt med någon av de andra i personalen. Börjat inse att någon har förstorat upp det hela och då har jag inte talat mer ingående med min man utan bara försökt supa in den lilla info jag fått från olika håll. Försöker inte förminska frökens upplevelse av det hela, mannen har säker satt henne på plats rejält och på ett väldigt osmidigt sätt och dessutom framför utomstående. Att han har luktat alkohol har jag ingen uppfattning kring, mycket möjligt att han svepte en 5% öl innan han gick iväg men ser ingen koppling mellan det och hans reaktion baserat på erfarenhet från våra år tillsammans. Han är ingen otrevlig aggressiv människa till naturen och njuter inte av att ställa till med scener. Pratat med min mor som är insatt i situationen med denna fröken.hon har själv träffat henne och reagerat över hennes sätt redan innan vi nämnt något för henne. Kändes skönt att återge allt för henne. Jaja, får se hur detta utvecklar sig.