Inlägg från: Anonym (Stämmer inte all) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stämmer inte all)

Vi finns, vi som ångrar barn

sextiotalist skrev 2014-06-14 11:49:42 följande:
    För att hon är medveten om sin brist och därmed kan arbeta med den på ett annat sätt.
    Vill påpeka att mina föräldrar visste om sina brister och likt förbannad sa dom varje dag i 23 år att jag var ett stort misstag och var oönskad,och borde inte finnas!

Som tur så bröt jag till sist med massa stöd av andra,så att du skriver som du gör i ditt inlägg stämmer inte alls! Vissa kanske jobbar med det men likt förbannat så känner barnet av det samt det räcker att få höra det 1 gång och det sitter kvar i hjärnan.
  • Anonym (Stämmer inte all)
    sextiotalist skrev 2014-06-17 11:42:50 följande:
    Jag är ganska säker på att de flesta arbeta med detta, dina föräldrar är inte normen, och det finns de som brutit med föräldrar som inte alls ångrar sina barn (jag har kusiner som brutit med sin mamma som dessutom frivilligt var hemmafru, men klarade inte av att barnen blev stora och tänkte själv)

Dina föräldrar visste nog inte om sina brister, eftersom de inte gjorde något åt det.
    Men snälla om jag skriver och säger att dom visste om det och fick hjälp men ändå fortsatte.Du skriver att mina visste nog inte om sina brister, så fult av dig att förminska det jag själv har upplevt och sett.
    Skriv inte saker du inte vart med om.
Svar på tråden Vi finns, vi som ångrar barn