Inlägg från: Anonym (Oj?!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj?!!!)

Vi finns, vi som ångrar barn

Fy så ledsen jag blir av att människor ångrar sina barn! Asså herregud vilken värld vi lever i! Tänk att ha föräldrar som ångrar mig! Vet inte vad jag skulle gjort då! Barn är det finaste man kan få! Så ledsen jag blir! Stackars barnen!

Älskar ni era barn??!!!

• Anonym (Oj?!!!)
    fluu skrev 2014-06-20 14:53:14 följande:

Min mamma ångrar att hon skaffade barn, mig alltså. Jag hade precis som "duärintenesam" inte vetat om det om hon inte berättat för mig. Jag har fått otroligt mycket kärlek. Snudd på för mycket om ni förstår hur jag menar. Min mamma är också en av de mest normala och välfungerande människor jag vet. Och jo, hon hade allt som man ska när hon fick mig. Och jo hon älskar mig otroligt mycket och skulle typ själv dö om jag dog, men hade hon kunnat välja om så hade hon valt ett barnfritt liv. Det är något jag respekterar henne mycket för och jag känner en otrolig beundran för henne när jag tänker på vilken fin barndom jag ändå fick, vilken fin och kärleksfull mamma hon alltid varit och att jag(som mer eller mindre kan "läsa tankar") på intet sätt märkte av hur hon kände.

Som föregående sa, lyft blicken.

Anonym (duärinteensam!) skrev 2014-06-20 14:46:37 följande:

Tänk om folk kunde läsa. Ja, jag älskar mitt barn, men jag ångar att jag skaffade barn alls. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag gjort det. Hade barnet dött här och nu hade jag blivit väldigt ledsen. Ser du skillnaden?

Jag vet hur det känns att ha en mamma som ångrade att hon skaffade mig. Hade hon inte berättat det hade jag inte vetat om det ens. Hon har alltid älskat mig ändå och jag har fått precis lika mycket kärlek och uppskattning och kramar som man ska få.

Lyft blicken.

Asså jag förstår inte hur man kan sitta och säga stt man älskar ditt barn när man ÅNGRAR DET!! Skulle jag få veta att mina föräldrar ångrade mig vet jag inte vad jag hade gjort! Då hade världen gått under för mig! Hade nog blivit psykiskt sjuk alltså!

Jsg blir helt chockad på det ni skriver! Att det finns så många dom er är helt ofattbart att man ens tänker på att man har ångrat sina barn! Blir så ledsen asså! Att folk vill spola tillbaka tiden och ta bort sina barn!! :(

Och vadå lyft blicken! :O det är väl ni som ska det som ångrar era barn! Helg jä*vla sjukt alltså! Att ens ha den tanken!

Ni skulle aldrig skaffa barn och det borde ni väl vetat om!

Ångra inte! Det är ERT fel att barnen finns och är ångrade! :( usch då ledsen jag blir ....
  • Anonym (Oj?!!!)

Fy för människor som skaffar barn och sen ångrar sig! Snacka om misslyckade!

Svar på tråden Vi finns, vi som ångrar barn