Vi finns, vi som ångrar barn
Jsg blir helt chockad på det ni skriver! Att det finns så många dom er är helt ofattbart att man ens tänker på att man har ångrat sina barn! Blir så ledsen asså! Att folk vill spola tillbaka tiden och ta bort sina barn!! :(
Och vadå lyft blicken! :O det är väl ni som ska det som ångrar era barn! Helg jä*vla sjukt alltså! Att ens ha den tanken!
Ni skulle aldrig skaffa barn och det borde ni väl vetat om!
Ångra inte! Det är ERT fel att barnen finns och är ångrade! :( usch då ledsen jag blir ....
Vad tråkigt att du är så svag att ett förtroende raderar ur alla år som förflutit innan.... Vad exakt är det du blir ledsen för när skillnaden för i alla fall mig och "duärinteensam" och några till i tråden hade varit noll om vi inte fått veta? Och att önska att man inte skaffat sitt barn och önska livet ur hen är det en ENORM skillnad på.
Du kanske skulle lyfta blicken och se att allt kanske inte är vad det förefaller att vara, men att det kan vara okej ändå. Den enda som led något av att min mamma ångrade sitt val var ju hon själv och som sagt var det ingen som visste om det. Inte pappa, inte jag, inte någon. Inte innan jag var vuxen och i ett förtroligt samtal fick veta det.
Och varför skriver du "ni"? Jag skriver i egenskap av barnet, inte föräldern som ångrar. Men ditt resonemang känns inte lika starkt då så det är inte så konstigt kanske...