• SpencerQ

Saker att göra på ett skittråkigt jobb där man inte behöver göra något?

Hej! Jag har fått ett sommarjobb. På en überliten butik ingen handlar på och där mestadels av tiden går ut på att sitta på en litenliten stol vid ett litetlitet bord i ett litetlitet rum och vara uppmärksam på om någon kommer. Jag är helt själv på butiken och arbetsdagarna är från 12-18 måndag till lördag i 8 veckor så jag har rätt mycket tid att döda. 

Hittills har jag gjort följande i rummet:
    - Tittat på serier på datorn (OBS med en hörlur bara så jag kan höra ifall någon skulle komma)
    - Stirrat in i väggen
    - Testat alla kaffesorter i kaffemaskinen
    - Lyssnat på radio
    - Spelat Candy Crush

Jag tror ärligt att jag kommer dö en långsam död om jag inte kommer på fler saker att göra.
    Några tips på vad jag kan göra och hur man får tiden att gå fortare?

• Svar på tråden Saker att göra på ett skittråkigt jobb där man inte behöver göra något?
  • lolie

Jobba med något annat samtidigt! försök hitta något jobb du kan göra på datorn eller något projekt . så känns inte tiden så död

• lolie

är du intresserad av att jobba med något annat ? börja studera på distans kanske?

• SpencerQ
    lolie skrev 2014-06-16 14:52:34 följande:
    är du intresserad av att jobba med något annat ? börja studera på distans kanske?
    Ja hade varit trevligt att pyssla med något. Funderar på översättningsjobb?
  • Tow2Mater

Man hänger här på FL. Så får jag mina långa tråkiga jobbdagar att passera. Eller får du inte vara på internet?

• SpencerQ
    Tow2Mater skrev 2014-06-16 14:58:14 följande:
    Man hänger här på FL. Så får jag mina långa tråkiga jobbdagar att passera. Eller får du inte vara på internet?
    Jo men det får jag :) Jobbar just nu!
  • guinevere

Städa butiken, skylta om ev skyltfönster, hänga om varor.

Sticka eller virka

Kolla på något du är intresseras av på Youtube

Svar på tråden Saker att göra på ett skittråkigt jobb där man inte behöver göra något?