• Redaktör

Har du städhjälp?

Hos en del familjer har det blivit en räddning i vardagen att köpa städhjälp, andra skulle inte komma på tanken att låta någon annan städa hemma. Hur gör ni i ditt hem?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du städhjälp?
  • Duckan

Annat: Nej, vi har för mycket saker för att ha städerska.  Skulle behöva få ordning hemmet först.

• fluu

Nej. Jag säger lite som Monica i "vänner" " It's not healthdepartment clean, it's Monica clean."  Skulle inte ens lita på en utbildad städare över mig själv ;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Flyttstäd skulle jag dock lugnt ha. Då är det inte lika viktigt att det är överrent ;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (städare)

Nej, om jag skulle ha råd att köpa städning skulle jag behöva jobba fler timmar än vad jag gör nu. Och för att köpa en timmes städning skulle jag behöva städa i en och en halv timme, så det vore minst sagt olönsamt. :)

• Aiyana

Vi har städning hemma en gång i veckan och fönsterputs en gång i månaden.

• Aniiee

Nej, det kräver ju att man ska städa först.......

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Lillusen

Ja varannan vecka, det bästa som jag gjort nu har vi äntligen fått struktur i hemmet.

Ni som svarar av idiologiska skäl, hur menar ni? vad ser ni för fel med att ha städhjälp?

Svar på tråden Har du städhjälp?