Har du städhjälp?
Hos en del familjer har det blivit en räddning i vardagen att köpa städhjälp, andra skulle inte komma på tanken att låta någon annan städa hemma. Hur gör ni i ditt hem?
Hos en del familjer har det blivit en räddning i vardagen att köpa städhjälp, andra skulle inte komma på tanken att låta någon annan städa hemma. Hur gör ni i ditt hem?
Annat: Nej, vi har för mycket saker för att ha städerska. Skulle behöva få ordning hemmet först.
Nej, inte just nu. Vi har haft förut och kommer att ha igen.
Nej. Jag säger lite som Monica i "vänner" " It's not healthdepartment clean, it's Monica clean." Skulle inte ens lita på en utbildad städare över mig själv ;)
Flyttstäd skulle jag dock lugnt ha. Då är det inte lika viktigt att det är överrent ;)
Nej, om jag skulle ha råd att köpa städning skulle jag behöva jobba fler timmar än vad jag gör nu. Och för att köpa en timmes städning skulle jag behöva städa i en och en halv timme, så det vore minst sagt olönsamt. :)
Nej, vill inte ha främmande människor spionera/rotande i mitt hem.
Vi har städning hemma en gång i veckan och fönsterputs en gång i månaden.
Inga städar hemma hos mig.
Nej, det kräver ju att man ska städa först.......
Ja varannan vecka, det bästa som jag gjort nu har vi äntligen fått struktur i hemmet.
Ni som svarar av idiologiska skäl, hur menar ni? vad ser ni för fel med att ha städhjälp?