• sally67

mina bonusbarn använder mitt hem som restaurang

Den veckan som de bor hos sin mamma är de 2 tjejer 11 å 13 år hos oss å äter,tittar på tv mm . Pappan jobbar den veckan eftermiddag så jag har egentligen barnfritt . Jag tar påpekat detta flera gånger men får bara till svars att det är deras hem , jo men inte mamma veckan å inte när deras pappa inte är hemma då brukar de ringa honom å så ger han sin tillåtelse att vara hos mig. Idag nekade jag dom mat , att de fick gå hem till mamman å äta om de var hungriga,allt detta har pågått i 4 år hur mycket jag än har tjatat om att jag inte ska stå för umgänget mammaveckan

• Svar på tråden mina bonusbarn använder mitt hem som restaurang
  • sally67

Skulle inte säga nånting om dessa små måltider var enstaka händelser men de är hit varje dag å äter under mamma veckan,hon bor 200 meter ifrån oss men de orkar inte gå hem till henne , ska kanske tillägga att barnen får inte komma hem till henne under pappa veckan

• sally67

när min man är hemma kan jag ju inte protestera att de kommer å även han brukar påpeka att de ska äta hos mamman, oftast får han till svar att hon har ingen mat.hon svarar inte heller i telefon efter Kl 19 för då har hon gått å lagt sig, trött å arbetslös som hon är, ingen koll att barnen kommer hem

• sally67

när min man är hemma kan jag ju inte protestera att de kommer å även han brukar påpeka att de ska äta hos mamman, oftast får han till svar att hon har ingen mat.hon svarar inte heller i telefon efter Kl 19 för då har hon gått å lagt sig, trött å arbetslös som hon är, ingen koll att barnen kommer hem

• sally67

Jag har inte tagit några nycklar av nån å tänker inte göra det heller,

Svar på tråden mina bonusbarn använder mitt hem som restaurang