Bf mars 2015
Hej!
Hänger gärna med i den här tråden! Plussade för en vecka sedan och BF är 12 mars. Känner enbart av den molande värken / stark mensvärk som många beskriver. Men jag är ju bara i vecka 6 (5+3).
Plussade även i oktober förra året, men fick MF i vecka 6-7. Visst är det tråkigt, men jag tänker att det var något fel på embryot - naturligt urval. Det låter kanske dumt att säga att det finns något positivt med MF men jag måste faktiskt säga att jag inte alls är lika orolig den här gången då jag vet på ett ungefär vad det innebär med MF (skiljer sig säkert från gång till gång). Och visst gjorde ont (som svaga värkar) men inget extremt. Själva blödningen kom först och då kändes det som lite starkare mensvärk. Två veckor senare stöttes embryot ut och då kändes det som svaga värkar/mensvärk som kom och gick, mycket mer direkt smärta än vad jag har nu. MF-smärtan går i alla fall INTE att jämföra med hur det känns nu. På det sättet jag har nu är det en molande ihållande värk som kommer ibland under dagen. Ett par ggr har det känts som stick/hugg.
Tror och hoppas i alla fall att det kommer gå bra den här gången!