Inlägg från: Anonym (gravid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gravid)

Oense om abort!

Jag plussade igår och fadern vill att jag gör abort. Vi har ett jobbigt bagage som gör att han backar, tror jag. Han har gått runt och sagt "tar det sig så tar det sig och vi får prata om det då.." o nu är jag gravid. Ätit ppiller sen min snart 5 åriga son föddes och gjort en gastric bypass vilket gör att mina ppiller inte är lika starka som innan. Jag grät hela kvällen igår och vill inte göra abort men vill inte förlora honom heller :(. Vi kan inte mötas halva vägen gällande detta, vilket han själv säger.

• Svar på tråden Oense om abort!
  • Anonym (gravid)

Med tanke på vårt bagage så förstår jag honom men han verkar inte förstå mina känslor till att inte göra en abort. Han vet också om att vår relation kan bli förstörd om jag gör abort, men han gör vad som helst säger han och menar att det inte kan bli så bra heller om jag behåller barnet. Jävla skit :(.

• Anonym (gravid)
    Yngla skrev 2014-06-22 17:47:38 följande:
    Nu vet jag inte vad ert bagage innehåller men att säga "tar det sig, pratar vi om det då" är så fruktansvärt oansvarigt.

Jag trodde han var seriös när han sa det men tydligen inte. Om det är rädsla pga bagaget så finns det hjälp att få.
  • Anonym (gravid)
    Korpen skrev 2014-06-20 15:14:44 följande:
    Eftersom ni använt skydd antar jag att ingen av er har planerat detta barn. Hur kan du/ni vara så oansvarig att bara äta p-piller när du vet att dom har sämre effekt efter din operation??

Har ätit dessa ppiller sen jag fick mens, inte blivit gravid de senaste året sen op heller utan det blev jag nu och vet inte hur det kunnat ta sig då vi haft regelbunden sex. Jag är ibte oansvarig. Han har själv sagt "tar det sig så tar det sig.." och inte velat skydda sig själv så är väl jag ändå inte oansvarig?
Svar på tråden Oense om abort!