Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Fast jag tycker det är jättesynd om flickmamma och hennes familj, men även jag undrar så klart hur det kan hända sig...precis som alla andra här... Nu vet ju jag att han inte hade flytväst eftersom det står skrivet i artiklarna om olyckan som jag har läst just eftersom jag undrar... Min följdfråga är ju då om han inte kunde simma... Men det får man inte fråga då alltså?
Är det inte bra att få prata om det?
Är det inte därför flickmamma lagt upp tråden?
I alla fall så tycker jag att det är jättehemskt!
Nyfiken ja...elak not..
Jag tycker det är taskigt att tolka det som att hon hänger ut sin son... När hon visar en bild på honom därför att hon är stolt över honom... För så tolkar jag det...
Nyfiken ja...elak not..
Jag tycker det är taskigt att tolka det som att hon hänger ut sin son... När hon visar en bild på honom därför att hon är stolt över honom... För så tolkar jag det...
Nyfiken ja...elak not..
Tänk på vad ni skriver!
Ts är i chock och sorg!
Alla människor är oftast övertygade om att inte dom kommer att drabbas av någon "olycka". Ändå drabbas vi, ofta är det små tillfälligheter som gör det.
Det är ganska vanligt att folk somnar när dom kör bil tex? Jag är övertygad om att dom som gjort det varit fullständigt övertygade om att dom aldrig kommer att somna vid ratten. Det behövs så lite...
Det är inte något förutbestämt öde
Det finns ingen högre makt som styr vad som händer
Det finns ingen "slump", det är bara ett begrepp vi hittat på för det vi inte kan förklara.
Bara flera små händelser som tillsammans orsakar katastrof...
Och som vi inte klarar att förutsäga.
Här på FL finns många sjuka trådar men jag hoppas vid gud att denna TS verkligen är samma person som mist sin man i en så fruktansvärt tragisk olycka!! Allt annat vore bara unket. Ja skulle aldrig ens snudda vid tanken att starta en tråd här vid ett sådant fruktansvärt tillfälle..................men vi är alla olika och det är ju bra.
Fast jag tycker det är jättesynd om flickmamma och hennes familj, men även jag undrar så klart hur det kan hända sig...precis som alla andra här... Nu vet ju jag att han inte hade flytväst eftersom det står skrivet i artiklarna om olyckan som jag har läst just eftersom jag undrar... Min följdfråga är ju då om han inte kunde simma... Men det får man inte fråga då alltså?
Är det inte bra att få prata om det?
Är det inte därför flickmamma lagt upp tråden?
I alla fall så tycker jag att det är jättehemskt!