Ambulandpersonal se hit!
I din ambulansjournal står vilka som vårdade dig. Ambulansjournalen scannas in eller finns elektroniskt. Vänd dig till sekreterarna på sjukhuset som har hand om journalhantering. Du kan ringa via sjukhusväxeln.
I din ambulansjournal står vilka som vårdade dig. Ambulansjournalen scannas in eller finns elektroniskt. Vänd dig till sekreterarna på sjukhuset som har hand om journalhantering. Du kan ringa via sjukhusväxeln.
Vilket landsting har enbart på papper?
Och vilka landsting är det i Svergie 2014?
Nope. Kompisar som jobbar/har jobbat på olika ställen i Norrbotten o alla för journal på dator.
TS! Ring växeln på landstinget o begär att få numret till ambulanschefen. Ta inte kontakt direkt m personalen. Skulle bli riktigt sur om nån ringde mig privat.
Det kan du ju fundera på. Men då det hänt flera av mina kollegor vet jag att det händer.
Ehhhh?
Du motsäger dig inte att TS ska fråga efter namnen via journalen. Då får hon för och EFTERnamn. Tar hon kontakt via chefen går det genom jobbet.
Det fungerade bra på 90-talet att välja själv att inte vara med i telefonkatalogen. I dag har vi tyvärr inte den makten över våra egna liv.
Ehhhh?
Du motsäger dig inte att TS ska fråga efter namnen via journalen. Då får hon för och EFTERnamn. Tar hon kontakt via chefen går det genom jobbet.
Det fungerade bra på 90-talet att välja själv att inte vara med i telefonkatalogen. I dag har vi tyvärr inte den makten över våra egna liv.
Vad hade det m saken att göra? Vill du inte ha kontakt har du inte efternamn med. Det var så självklart o totalt orelevant vad gäller TS frågeställning.
Vilka då delar? Där jag jobbar finns allt i datajournalen.
För dig må det vara en bagtatell. För mig är det VIKTIG basfakta när det gäller hur TS bör komma i kontakt med den personal hon vill komma i kontakt med. Så smit och göm dig är du snäll och återkom när du vidgat dina vyer en aning!
Det är basfakta att få fram när någon uppenbarligen sitter och ljuger i tråden. Skall du fortsätta provocera eller vad är ditt syfte att var här?
Det är basfakta att få fram när någon uppenbarligen sitter och ljuger i tråden. Skall du fortsätta provocera eller vad är ditt syfte att var här?
Och vi kom fram till att ALLA har de! Så bara GE DIG!!!!
Varför driver du frågan? Alla journaler hamnar i datorn. PUNKT!!!!
Joooo
Over and out.....