VLCD DIET
Vågen ned! :) Det går dock sakta. Vikten är nu på 63,8 från 66,6. Hoppas på 63,4 på måndag.
Istället för tre veckor kommer jag nog få köra 6 veckor sammanlagt. Tänkte dock göra LCD sen efter 4 veckor.
Vågen ned! :) Det går dock sakta. Vikten är nu på 63,8 från 66,6. Hoppas på 63,4 på måndag.
Istället för tre veckor kommer jag nog få köra 6 veckor sammanlagt. Tänkte dock göra LCD sen efter 4 veckor.
Wow 6 kilo på två veckor. Jag har gått ned 3,2 kg på 12 dagar.
Tränar och kör på här! Tillåter mig att äta något kokt ägg då och då dock i och med träningen. Kör löpning, simning, crosstraining och lättare styrketräning med hjälp av kroppen.
Jag tränar i värmeböljan, ca 40-60 min per dag. Solar och simmar mycket också. Snart blir det badminton också. Jag är inte bara ute efter en smal kropp utan även en fit sådan. Men det tar ung 6 månader, lagom till julens svullnader. ;)
1 h crosstrainern. Nöjd! Väldigt.
Har förstört allt under söndagen Stress och deppig gjorde att jag åt en hel del...så besviken på mig själv!Bara att börja om från början och kämpa med hunger...hade precis kommit över alla hungerskänslor o sug....Förstår inte varför jag var tvungen att äta...nu har jag gått upp en del igen
Känns som att mycket av motivationen försvann?
Jag var ute och sprang igår efter åskvädret. Tänkte att nu är det svalt. Tji fick jag Men jag klarade en timmes joggning + intervaller
Jag laddade upp med ägg, keso o kalkon innan.
Får man som kille vara med i denna diskussion?... Har bestämt mig för att ta tag i detta en gång för alla och läser på. Ska börja efter semestern. Målet är egentligen inte viktnedgång utan snarare att bli av med min extremt fula mage..
tänkte köra en månad och tappa 10-12 kilo, dvs från 92 till 80... Jag ligger på 25 i BMI och har alltid varit smal men har pga. stress och depression (Efterdyningar av en genomgången cancer) lagt på mig runt midjan. Resten av kroppen är skaplig även om jag gärna blir av med lite i ansiktet..
Tänkte sedan gå upp till ca: 85 kg men då i muskler..
Vad har ni för erfarenhet, hur mycket tappar man på en månad?