Inlägg från: johannessssss |Visa alla inlägg
  • johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

av någon på forumet.

är det ok att trycka ned en annan människa så? varför är jag sjukt äcklig? vad har jag gjort personen i fråga? hen känner inte mig, varför då döma?

det är just detta jag menar med att folk är elaka mot mig.

• Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis
  • johannessssss
    katastrofplantagen skrev 2014-07-03 22:01:28 följande:

Ja det är helt ok att kalla dig för det om du är det

ännu mer mobbning. o folk på detta forum säger att jag inbillar mig att folk inte mobbar mig.

tydligen förtjänar jag det för att jag gnäller o berättar sanning om enga erfaranhet med det andra könet.

tydligen är jag äcklig för att jag är...jag vet inte. kan du berrätta varför jag är äcklig?
  • johannessssss
    Velouria skrev 2014-07-03 22:00:00 följande:

Care to tell om situationen i fråga? T.ex vad du skrev som triggade igång henne?

ingenting. från ingenstans kom ett personangrepp om att jag är en "riktigt äcklig människa"

det är så folk gör irl också, bara mobbar mig hela tiden. är så trött på det.
  • johannessssss
    Velouria skrev 2014-07-03 22:11:20 följande:

Jag utgår från att du och personen skrev inlägg till varandra. 

nopp. hen attackerade mig från ingenstans. tycker att jag är äcklig för att jag ser ut som jag gör. ännu ett bevis på att folk är ytliga.
  • johannessssss
    grind skrev 2014-07-03 22:14:04 följande:

Kanske dags för dig att titta dig i spegeln. 

Rätt eller fel är irrelevant. Du har fått viktig information. Agera utifrån den.

på vilket sätt är jag äcklig?
  • johannessssss
    puss skrev 2014-07-03 22:18:30 följande:
    "Du förtjänar ingen partner. Du är ond." skrev ts.

Då skrev personen detta till honom.
    nej fel person. den som skrev att jag har ett äckligt utseende var nån jag aldrig skrivit tll.
  • johannessssss
    Haskel skrev 2014-07-03 22:23:48 följande:
    På detta forum har du fått diverse mycket trevlig respons, stöttning, goda råd och trevliga ord om dig själv.

Men du väljer enbart att lyssna på de negativa kommentarerna.

Jag börjar misstänka att du är någon typ av självplågare.
    så det rättfärdar mobning? jag gnäller och får höra att jag är en "riktigt äcklig människa"? århundradets personangrepp. jag är självmordbenägen, blir inte lättare när folk skriver.
  • johannessssss
    La Lola skrev 2014-07-03 22:29:48 följande:
    dock ändrade du dig sen bör jag vara så snäll att påpeka.
    att bli kallade en riktigt äcklig människa på grund utav hur jag ser ut är värre, dessutom skrev hen att alla bör igonera mig pga mtt utseende.
  • johannessssss
    adina01 skrev 2014-07-03 22:54:17 följande:
    Det är ju du som säger att du är konstig, har liten kropp, röda äckliga läppar osv och att du mobbas av din släkt och vänner för detta, vi har ju inte träffat dig så vi kan ju bara gå på den beskrivning dig själv du gör.

Trots att du inte är rolig, är osocial, inte kan prata med tjejer är du arg för att tjejer inte är intresserad av dig utan väljer de roliga sociala killarna som pratar med dem samt inte talar om sina röda läppar och att de är oskulder.
    så varför tar jag inte självmord då? är man allt det jag skrev så tycker alltså andra att man är riktigt äcklig och bör igoneras?
  • johannessssss
    CarinaL26 skrev 2014-07-03 22:54:17 följande:

Du är elak mot alla som försöker hjälpa dig. Du dissar alla som lägger ner tid på att vilja ge tips och råd.

skillnad på att skriva "du har fel" och "du är riktigt äcklig så alla bör igonera dig pga ditt utssende"
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis