Inlägg från: johannessssss |Visa alla inlägg
  • johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-07-04 15:04:10 följande:

Jag kan inte avgöra huruvida du är äcklig eller inte, och jag skulle definitivt inte göra det baserat på ditt utseende.

Däremot verkar du ha rätt grava issues med... ja, typ allt. Nästa gång man läser i tidningen om någon som flippat och med kulspruta börjat meja ner folk i ett köpcentrum eller liknande skulle det tyvärr inte förvåna mig om det var dig det handlade om. Det är precis så labil och virrig du verkar vara.

dom är trötta på att bli mobbade. du dömer mig , kallar mig mördare, sånt leder till saker. man intalar sig att man kanske är så sjuk o äcklig som alla säger och gör något åt sakan. DU är en del av det hela det här kriget mot töntarna.

men det värsta JAG kommer göra är att ta mitt liv. alla är olika, även vi arga losers. vi är av samma sort som alla verkar tro. det är rasism eftersom man dömer en hel grupp.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-04 15:52:33 följande:
    Jag skrev en grej i en annan tråd, men nu skriver jag det rent ut i TS tråd:

TS låter EXTREMT mycket som Elliot Rodger. Att läsa TS trådar är som att läsa Elliot Rogers manifest. (För den som inte vet vem Elliot Rodger är så gås hans
    ">manifest igenom här
    ). 

Lyssna om ni ids och tell me att det inte låter så.....
    japp akta dig för mig! Booh!
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-04 15:52:33 följande:
    Jag skrev en grej i en annan tråd, men nu skriver jag det rent ut i TS tråd:

TS låter EXTREMT mycket som Elliot Rodger. Att läsa TS trådar är som att läsa Elliot Rogers manifest. (För den som inte vet vem Elliot Rodger är så gås hans
    ">manifest igenom här
    ). 

Lyssna om ni ids och tell me att det inte låter så.....
    och låt säga du har rätt...du väljer att mobba mig ännu mer istället för hjälpa...
  • johannessssss
    Knall skrev 2014-07-04 20:36:45 följande:

Är det inte du som trycker ner varenda kvinna med dina inlägg om att vi är falska, onda etc?

ni mobbar mig irl. ni mobbar mig på internet. varför ska jag tycka om er?
  • johannessssss
    LitenLarv skrev 2014-07-04 21:56:45 följande:
    Det är jätteohyfsat att gå till personangrepp och kalla en annan person fula och nedsättande saker. Inte ok!!!

Däremot förstår jag inte varför du tar det så personligt. Jag kan lova dig att världen inte är emot dig. Om du läser andra inlägg så kommer du att märka att andra också blir kallade för saker.

Detta är ett öppet forum där folk kan gömma sig bakom anonyma nick, då kan det bli så att vissa beter sig illa. Du verkar må dåligt av att skriva här så jag förslår att du tar en paus från själva skrivandet och bara läser utan att delta.

Jag kan också lova dig att det inte blir bättre av att göra sig själv till ett självömkande offer. Sträck på dig och var stolt istället. Låt allt rinna av dig. Det är nämligen det värsta sättet att slå tillbaka på  - med likgiltighet.
    varför verkar det så då? alla är elaka mot mig. idag blev jag kallad sjuk i huvudet av min far. jag har inte ens pratat med han idag eller nåt, aldrig sagt något elakt mot han eller gjort något sjukt. han tyckte jag var sjuk i huvudet för att jag ser ut som jag gör och är konstig. jag har ticks, adhd, aspgers, konstig kille helt enkelt. pga detta ska jag få en massa skit hela tiden. nu är jag tydligen lika farlig som elliot också...forsätt mobba mig mer så tar jag mitt liv. jag lovar. men det bryr sig inte mobbarna om, dom svarar inte ens när man frågar i pm vad jag gjort dom....dom blr glada när jag dör. det är dom som är onda, inte jag. jag har aldrig gjort någon männska något. jag har aldrg slagits, jag har aldrig hånat någon. ingenting. o när jag gnäller blir kallad för tönt mobbad fjolla som ska hålla käften. så man ska alltså hålla flabben och behhålla allt gnäll i sig? för hjälp av psykvård får jag INTE- jag har lärt mig att öppa upp sig och prata om sina psykproblem med andra människor inte går, för man blir ju bara mobbad och hånad och hatad. jag känner ett fruktansvärt hat emot mig här. hycklare är ni, mobbare är värre än mobboffer senast jag kollade.
  • johannessssss
    LitenLarv skrev 2014-07-04 21:56:45 följande:
    Det är jätteohyfsat att gå till personangrepp och kalla en annan person fula och nedsättande saker. Inte ok!!!

Däremot förstår jag inte varför du tar det så personligt. Jag kan lova dig att världen inte är emot dig. Om du läser andra inlägg så kommer du att märka att andra också blir kallade för saker.

Detta är ett öppet forum där folk kan gömma sig bakom anonyma nick, då kan det bli så att vissa beter sig illa. Du verkar må dåligt av att skriva här så jag förslår att du tar en paus från själva skrivandet och bara läser utan att delta.

Jag kan också lova dig att det inte blir bättre av att göra sig själv till ett självömkande offer. Sträck på dig och var stolt istället. Låt allt rinna av dig. Det är nämligen det värsta sättet att slå tillbaka på  - med likgiltighet.
    vad ska jag vara stolt över? jag är värdelös och alla säger det. dom andra som inte säger det säger det bara för att vara snälla mot mig. jag vet att alla hatar mig. jag har försökt anpassa sig men det blir alltd fel, folk luktar av mina svagheter och börjar retas.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-04 22:03:34 följande:
    Fast TS har betett sig precis lika illa (och värre, då han flera gånger helt utan anledningm hoppat på andra), så ta inte hans "alla hoppar på mig utan anledning" face value, så att säga. Flera har "hoppat tillbaka" snarare än "hoppat på".

Ingen ursäkt, förstås.....
    jag har fobisk personlighetstörning, googla det. blir ju inte bättre när personer som katastrofplantagen håller på som hon gör. hon har ingen sympati.
  • johannessssss
    Fobiker skrev 2014-07-04 22:08:27 följande:

Ja, jag har fått vissa Elliot Rodger vibbar av TS. Känner igen tankegångarna från ett forum jag halkade in på för ett par år sedan när jag var riktigt deppad och nere. Samma forum som Elliot Rodger senare visade sig ha hängt på och som nu är stängt. Tack och lov insåg jag snabbt att jag inte var tillräckligt sjuk i huvudet för att passa in där, så jag registrerade mig aldrig, utan läste bara runt där bland trådarna. Det var en bisarr upplevelse. Som en studie i självförakt, kvinnoförakt och allmänt mentalt förfall.     

många är så. det kallas att vara bitter. men elliot var ett psykfall sen liten som alltid dödar människor och han ansåg sig själv vara världens bästa människa.

jag anser mig själv vara världens sämsta människa dessutom så stoppar min tro och synta förnuft mig från att vara våldsam.

jämför inte äpple med päron..

me era logik om en kille gillar mma och har slagit någon på gatan så han lika våldsam som en kille som misshandlat 500 människor till döds....ni är skeva.
  • johannessssss
    MinaE skrev 2014-07-04 22:22:34 följande:
    Jaha, fast är det ens nån på det här forumet som sett hur du ser ut då ? 
    jag har beskrivit mig, katastrofplantagen tyckte det lät äckligt och bestämde sig för att mobba mig.

det går inte bota mobbning, hon är föralltid en ond människa.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-04 22:31:49 följande:
    Jag kallar inte DIG för massmördare. Jag säger att du har samma TANKEGÅNGAR, FÖRHÅLLNINGSSÄTT och RETORIK för en som råkar vara massmördare. Precis som jag påstår att nazister har samma tankegångar, förhållningssätt och retorik som Adolf Hitler.
    fast jag är varken nazist eller mass-mördare supporter.
  • johannessssss
    studentbruttan29 skrev 2014-07-05 16:59:25 följande:

Man kan inte resonera med en dåre. 

klart man kan. dårar är också människor. förklara gärna varför jag är en dåre.
  • johannessssss
    studentbruttan29 skrev 2014-07-08 18:19:54 följande:
    Du har noll självinsikt. Det går inte att resonera med sådana människor.
    på vilket sätt? jag erkänner ju att klagar här och är störig, men bara för det så är det inte okej att mobba mig.

och sakerna jag skriver om är hur det är att vara en loser kille i dagens samhälle, det jag skriver ÄR sant. 95 % av alla män är icke-losers, således så är vi losers få och ingen hör våran historia. ja vi är udda för vii är så. men det betyder inte att vi hittar på en massa.
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis