LitenLarv skrev 2014-07-04 21:56:45 följande:
Det är jätteohyfsat att gå till personangrepp och kalla en annan person fula och nedsättande saker. Inte ok!!!
Däremot förstår jag inte varför du tar det så personligt. Jag kan lova dig att världen inte är emot dig. Om du läser andra inlägg så kommer du att märka att andra också blir kallade för saker.
Detta är ett öppet forum där folk kan gömma sig bakom anonyma nick, då kan det bli så att vissa beter sig illa. Du verkar må dåligt av att skriva här så jag förslår att du tar en paus från själva skrivandet och bara läser utan att delta.
Jag kan också lova dig att det inte blir bättre av att göra sig själv till ett självömkande offer. Sträck på dig och var stolt istället. Låt allt rinna av dig. Det är nämligen det värsta sättet att slå tillbaka på - med likgiltighet.
varför verkar det så då? alla är elaka mot mig. idag blev jag kallad sjuk i huvudet av min far. jag har inte ens pratat med han idag eller nåt, aldrig sagt något elakt mot han eller gjort något sjukt. han tyckte jag var sjuk i huvudet för att jag ser ut som jag gör och är konstig. jag har ticks, adhd, aspgers, konstig kille helt enkelt. pga detta ska jag få en massa skit hela tiden. nu är jag tydligen lika farlig som elliot också...forsätt mobba mig mer så tar jag mitt liv. jag lovar. men det bryr sig inte mobbarna om, dom svarar inte ens när man frågar i pm vad jag gjort dom....dom blr glada när jag dör. det är dom som är onda, inte jag. jag har aldrig gjort någon männska något. jag har aldrg slagits, jag har aldrig hånat någon. ingenting. o när jag gnäller blir kallad för tönt mobbad fjolla som ska hålla käften. så man ska alltså hålla flabben och behhålla allt gnäll i sig? för hjälp av psykvård får jag INTE- jag har lärt mig att öppa upp sig och prata om sina psykproblem med andra människor inte går, för man blir ju bara mobbad och hånad och hatad. jag känner ett fruktansvärt hat emot mig här. hycklare är ni, mobbare är värre än mobboffer senast jag kollade.