• Anonym (Sperm)

Brun sperma

Jag brukar inte onanera speciellt ofta, men nu när sommaren är här med värme osv blir jag lite mer sugen så nu har det blivit lite egen tillfredställelse ett par dagar. Det har bara blivit en gång per dag men i tre dagar i rad.

Grejen är den att min utlösning har varit brun!
    Jag har inte ont eller mår dåligt men färgen oroar mig.
    Annars brukar den vara lite gråvattnig och inte sockervit som i bla porrfilm, men det är väl normalt antar jag.
    Frågan nu är vad som är fel? Någon som haft nåt liknande eller vet vad det är som händer.

Dessutom fick jag en avsugning för ett par dagar sen, innan jag visste att det var brunt. Hon sög riktigt trevligt och svalde allt därefter. Nu efteråt känns det lite äckligt om det varit fel på min sperma, men hon sa inte att smaken var konstig eller nåt.

Någon kille, eller tjej som har erfarenhet av nåt sånt här?
    Vore tacksam för svar.
    Ha en fortsatt trevlig sommardag!

• Svar på tråden Brun sperma
  • JohanC

Jag hade precis lika dant för nåt årsedan och då hade jag testikelinflamation och de var helt ofarligt,

• Anonym (Sperm)
    JohanC skrev 2014-10-18 21:39:12 följande:

Jag hade precis lika dant för nåt årsedan och då hade jag testikelinflamation och de var helt ofarligt,

Hur märkte du det och hur blev du av med det?
    Har haft någon sån tanke också men tycker att kulorna och allt omkring känns normalt.
    Hur länge hade du samma problem?
  • Anonym (Dabod)

Hade samma symptom som du och det visade sig vara urinvägsinfektion. Även urinen var lite rödfärgad de sista dropparna när jag kissade.

Penicillinkur så var det över.

• Anonym (Sperm)
    Anonym (Dabod) skrev 2014-10-22 19:45:31 följande:

Hade samma symptom som du och det visade sig vara urinvägsinfektion. Även urinen var lite rödfärgad de sista dropparna när jag kissade.

Penicillinkur så var det över.

Fick ju någon form av penicillin för den bakterie som upptäcktes men inte kunde identifieras men det gjorde ingen skillnad alls.
    UVI tror ja inte att det är då ja haft de tidigare och då även fått feber och svidande känsla i urinblåsan, nåt sånt har ja inte nu. 
  • JohanC

Märkte det när jag onanerade o kom de försvann när jag började äta pencelin.hade inte ont nån annan stans o kulorna var normala.

• Anonym (Sperm)
    JohanC skrev 2014-10-25 22:05:37 följande:

Märkte det när jag onanerade o kom de försvann när jag började äta pencelin.hade inte ont nån annan stans o kulorna var normala.

Ok. Kanske skulle kolla upp de också då. Känns jobbigt bara att gå till en vårdcentral där dom inte förstår svenska :(
    Men tack för ditt tips!
  • C38
    Anonym (Sperm) skrev 2014-10-26 12:05:00 följande:
    Ok. Kanske skulle kolla upp de också då. Känns jobbigt bara att gå till en vårdcentral där dom inte förstår svenska :(
    Men tack för ditt tips!
    Men byt VC om det inte förstår vad du säger. Se till att få ordning på det här innan du upptäcker att det är värre saker. 
  • Anonym (Sperm)
    noshörning skrev 2015-01-20 15:18:41 följande:

ät socker! fortsätt onanera!

Socker? På vilket sätt ska de hjälpa?

Har blivit bättre nu, även om de fortfarande inte här helt bra. Nu är de bara lite ljusbrunt mot slutet och ja tycker nog att de som tidigare (när ja trodde att ja var normal) som va lite gråvattnigt nu blivit vitare också.
  • Anonym (Hahahaha)

Hej! Jag är 14 år och onanerar ofta... Jag märkte en dag för typ en vecka sen att jag fick lite röd sperma typ fifti fifti, inte hela röd men halva o andra halvan vit. Jag blev jätte rädd och kollade direkt upp det på internet, de stod att de kunde vara nåt sprucket blodstjärlv (vet inte hur det stavas) jag blev lugn o vänta 4-5 dagar. Jag onanerade igen och hade brun sperma... Nu är jag jätte rädd och har inte sagt till mina föräldrar om det... Har verkligen panik... Vad ska jag göra o vad kan allt bero på?

• Asirna

Vänd dig till en läkare, här kommer du nog inte få så mycket till bra svar.

Brunt är helt fel färg, men vad det beror på får en läkare berätta för dig.

• JohanC

Du har nog testikelinflamation,gå till läkaren så får du medicin mot det,du behöver inte visa den-:)

• Anonym (Sperm)
    Testarennummertvå skrev 2017-11-03 16:09:45 följande:

Hej!

Jag har precis samma problem just nu, kan du säga mig vad problemet var?

Skäms lite att säga att jag faktiskt inte kollat upp det hela vägen.
    Har lämnat prover för könssjukdomar och något sådant var det inte. På kliniken ville man kolla en sak i taget och skulle börja med dessa prover och sen har jag inte kommit längre. Har även kollat urinvägsinfektion och det var det inte heller.
    Men det har blivit bättre. Det är fortfarande missfärgat men inte så mycket som tidigare.
    Från början kunde det vara som grynig choklad (väldigt mörkt) medan det nu mera bara är lite ljusbrunt/mörk beige.
    Jag har fortfarande ingen annan symptom.
    Det första sprutet som kommer ut ser helt normalt ut och det mörkare brukar komma efter.

Har haft ett par kortare förhållanden sen symtomen dök upp och något one night stand och ingen har klagat på smak eller konsistens :)

Hur det det ut för dig. Vad har du för symtom? Har du kollat upp något med läkare?
Svar på tråden Brun sperma