• Anonym (Bill)

Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?

Vilken typ skulle ni attraheras av isåfall?

• Svar på tråden Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?
  • Drottningen70

Varför skulle jag om jag är straight?

• Anonym (straight)

Nja straighta tjejer skulle aldrig ha sex med en annan kvinna... formulera så här homo/bi tjejer vilka slags tjejer vill ni ha sex med?

• alice85

Nej. För jag är straight.

• panicorion

skulle som föregående inte kalla mig straight om jag vill ha sex med tjejer snarare bisexuell, Men absolut jag kan tänka mig det. Sen hur hon skall se ut det är lite olika beroende på situation och personlighet, skall jag bara ha henne för en natt så är det ju klart att jag letar efter en som jag blir attraherad av direkt likväl som med killar men om det skulle vara något långvarigt så spelar ju personligheten in så mycket med så då är det ju lite mer än bara attraktion att tänka på... Sen är det ju självklart att det skall finnas åtrå med annars är det ju meningslöst. Jag har samma sätt att se på kvinnor som på män när jag "väljer"

• eslah

Fast visst kan väl straighta tjejer göra bisexuella/homosexuella handlingar? Annars så nej, det är jag inte sugen på.....eller iof, i mörker märker man väl ingen skillnad på vem som lapar.

• Kolibri12

Ja. Eftersom jag aldrig testat vet jag inte om jag faktiskt skulle genomföra det om möjligheten skulle uppstå, men det är en het fantasi och i rätt situation skulle jag prova. Se om jag skulle gilla det och i så fall i vilken utsträckning. Så jag har väl ett eventuellt litet drag av bi, endast när det gäller sex, i min i övrigt straighta läggning.

• Anonym (Indiska)

Jag är straight, men under de åren som jag var prostituerad var jag med många tjejer/kvinnor. Inga problem med en dunk brännvin i kroppen...

Svar på tråden Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?