• Anonym (Bill)

Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?

Vilken typ skulle ni attraheras av isåfall?

• Svar på tråden Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?
  • Poison82

Vet inte. I fantasin och tanken kan jag men vet ej om jag skulle kunna på riktigt.

• Celines Essence

Jag svarar nog nej här, men helt säker är jag inte.

Hånglade mycket med en tjej i tonåren och gillade det då, men har sedan dess aldrig känt något sug eller intresse.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Kolibri12 skrev 2014-07-14 14:30:36 följande:

Ja. Eftersom jag aldrig testat vet jag inte om jag faktiskt skulle genomföra det om möjligheten skulle uppstå, men det är en het fantasi och i rätt situation skulle jag prova. Se om jag skulle gilla det och i så fall i vilken utsträckning. Så jag har väl ett eventuellt litet drag av bi, endast när det gäller sex, i min i övrigt straighta läggning.

OM jag måste välja ut en kvinna från familjeliv att ha sex med , skulle jag välja dig. Inte för att jag vet hur du ser ut, men du verkar både rar och intressant till sättet
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (straight)
    Anonym (/A. S.) skrev 2014-07-15 11:05:40 följande:

Lägg ner detta resonemang.

Jag är straight men jag kan tänka mig att prova att ha sex med en annan kvinna just för att jag vill prova hur det är. Kanske jag gillar det och tom blir kär i henne, ja då är jag väl bisexuell då.

Jag kanske gör det för hennes skull av någon anledning, (sexuell tjänst). Då är jag möjligen prostituerad men inte homo/ bi. OBS detta var en ren hypotes.

Det finns ett oräkneligt antal sexologer som svarat på denna typ av frågor och i stort sett samtliga säger att man är homo eller bi när man känner en attraktion från en människa av samma kön. Enbart sexuella lekar av ren nyfikenhet betraktas inte som homo/bi sexualitet.

En gång provade jag att rida en häst men ingen kallar mig för ryttarinna för det.

Vad du intalar dig själv fungerar inte på oss straighta människor
  • manda79
    Anonym (straight) skrev 2014-07-15 20:19:02 följande:
    Vad du intalar dig själv fungerar inte på oss straighta människor
    Jag påstår inte att alla straighta vill prova att ligga med en av samma kön men det finns uppenbarligen en och annan.

Eller du påstår att alla sexologer har fel?
  • Anonym (straight)
    manda79 skrev 2014-07-15 20:32:29 följande:

Jag påstår inte att alla straighta vill prova att ligga med en av samma kön men det finns uppenbarligen en och annan.

Eller du påstår att alla sexologer har fel?

Absolut det kan inte vara straighta sexologer som du refererar till eller vet du deras läggning?
  • Smulan 89

Absolut. Jag skulle gärna ha sex med en tjej, även om jag tänder på killar. Skulle vara roligt att testa tjejsex helt enkelt.

• manda79
    Anonym (straight) skrev 2014-07-15 20:42:07 följande:
    Absolut det kan inte vara straighta sexologer som du refererar till eller vet du deras läggning?
    Deras läggning är rätt oväsentlig. Förutsätter att de är proffesionellt i sin yrkesutövning. Men du som är så säker på din sak, vad refererar du till? Eller du bara vill att det ska va som du säger?
  • Kolibri12
    Celines Essence skrev 2014-07-15 18:39:26 följande:
    OM jag måste välja ut en kvinna från familjeliv att ha sex med , skulle jag välja dig. Inte för att jag vet hur du ser ut, men du verkar både rar och intressant till sättet
    OjGlad. Vilken fin komplimang, jag blir både glad och överraskad. Jag känner inte igen ditt nick men antar att du skrivit under annat tidigare. Om du är den jag tror är känslan ömsesidig. Tack!
Svar på tråden Straighta tjejer! Skulle ni kunna tänka er ha sex med en tjej?