Hur kommer man i kontakt med människor som lånar ut pengar seriöst?
Jag sitter i en mycket taskig situation.
Det är så att jag i behov av att låna 20.000 av någon privatperson med återbetalning på 2 månader.
Jag har suttit mig i en sits där jag behöver lösa 20.000 akut innan Onsdag.
Pga tidigare "missbruk" har jag både anmärkningar och skuldsaldo på uppemot 500.000. En lång historia.
Jag har precis fått jobb så det är precis så att mitt liv är på väg att vända men har fått ett bakslag. Jag får 25 Juli en lön på 15.200 och 25 Augusti hamnar lönen på 18-22.000.
Det jag eftersöker är en privatperson som kan tänkas träffas, där jag får förklara min situation och varför jag behöver pengar samt skriva någon form av kontrakt så allt är seriöst och ärligt gjort.
Observera att jag inte söker någon hjälp här på familjeliv mer än att någon kanske kan peka mig i rätt riktning var jag kan komma i kontakt med seriösa personer som har lite pengar över.
Min tanke är då få låna 20.000 och betala tillbaka 11.000 25 Juli och 14.000 25 Augusti. Alltså, 5.000 extra på 2 månader och totalt 25.000
Jag bor i mälardalen och är i behov av akut hjälp. Vill dock att det ska vara seriöst gjort.
Var hittar jag dessa människor?
Obs. Söker inte lån här utan bara information och hjälp var man kan hitta dessa personer för att inte bryta mot reglerna.