Inlägg från: Anonym (;-() |Visa alla inlägg
  • Anonym (;-()

Män i glasögon

eslah skrev 2014-07-15 12:49:30 följande:

En snygg karl är snygg oavsett om han har glasögon eller foppatofflor på. Däremot är det ju inte så sexigt med män som tror att dom är osexiga pga glasögonen, gnäll är en osexig egenskap.

En man i glasögon är helt ok . Men en man i Foppatofflor kan aldrig bli snygg,
  • Anonym (;-()
    Borkason skrev 2014-07-15 13:32:18 följande:

Nice :)

Nej , tittar först på en människas skor .om du bryr dig om dig själv har du bra skor och rätt strumpor . Resten kvittar bara du är hel och ren .
  • Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 13:08:52 följande:

Kul att veta.

Tar jag av mig brillorna blir jag alltså snyggare? Konstigt nog blir kvinnor i allmänhet också snyggare om jag tar av mig brillorna...

Dagens asgarv ! Den var bra . Du har humor som jag gillar , så då är du snygg . PS bara du har välvårdae skor DS
  • Anonym (;-()
    PassionFlower skrev 2014-07-15 13:47:05 följande:

Nu blev jag nyfiken. Hur tänker du om en som går barfota?

• Anonym (;-()

Beror på vart plus att du ska ha vårdade fötter . Jag är nog den enda kvinnan i Sverge på 50 + som inte älskar Ernst . På badstranden där det passar är det fin . Gäller samma för kvinnor . Om de är vårdade om sina fötter . Går inte igång på knästrumpor och sandaler särskilt inte med säkerhetsbälte bak .
  • Anonym (;-()

Helt rätt . Men mitt första intryck är att titta på fötterna . Om jag känner eller lär känna någon bryr jag mig inte . Men det är min fösta blick på om en man eller kvinna är attraktiv. Kalla mig ytlig men jag är sådan.
  • Anonym (;-()
    Borkason skrev 2014-07-15 13:52:15 följande:

Vad är rätt strumpor då?

Låga vita enfärgade till kortbyxor svarta ankelsockar till långbyxor . Aldrig tubsockar och gubbar i gälla färger
  • Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 15:42:03 följande:

Jorå, skorna är skitsnygga. Tills man tar på sig glasögonen, vill säga.

Du verkar så kul så , du går nog igenom . Blir ett par snygga skor i paket .
  • Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 16:00:44 följande:

Schysst! Skall jag behålla glasögonen på, eller är det säkrast att jag tar av mig dem?

Det är frivilligt . För min del är det ok .
  • Anonym (;-()
    Anonym (Närsynt farbror) skrev 2014-07-15 15:42:03 följande:

Jorå, skorna är skitsnygga. Tills man tar på sig glasögonen, vill säga.

Vet många män som hatar Ernst för deras Fruar älskar honom . Så på mitt jobb retas det om honom om någon är sur .
Svar på tråden Män i glasögon