Inlägg från: Anonym (ensam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ensam)

Var finns all efter-missfallet-information?

Låter som det jag genomgår :(

Googlat allt, skrämde slag på mig när jag läste om cytotec. Var i v14+2, fick liten blödning, åkte och kollade, fostret levde inte sen v.8

Fick tabletter dagen efter, började blöda och smärta efter en timme. Dagen efter fick jag en jätteblödning och blev rädd för att svimma. Nästa dag hade jag regelbundet värkar. Ondaste dagen. Idag är jag bättre. Hur går det för dig? Kram

• Anonym (ensam)

Jag fick direkt nummer till gynakuten, de sa att de på 1177 inte vet så mkt om detta. Jag fick ringa när jag ville. Blir också jätteyr när jag reser mig, tror inte jag har så bra blodvärde nu eftersom jag hade lågt innan detta. Ska be dem kolla det på återbesök på måndag.

• Anonym (ensam)

Återbesök idag, 4cm rester kvar.

Tar en omgång cytotec idag igen, jag som precis börjat må ok.

Skrapning bokad på fredag. Om jag nu inte får ut allt tills dess. Kan ha växt fast i mitt gamla snitt, då måste man opereras. Skit skit skit..

Ringt hit min mamma, tycker det är synd om övriga i familjen. Halva semestern har snart gått åt. Jag vet det kan absolut vara värre.

• Anonym (ensam)

Blödde ut en klump igår, men har slutat hoppas på goda nyheter.. Lider med er alla! <3

• Anonym (ensam)

Imorgon återbesök igen, och bokad skrapning. Vill inte!!!!!

Önskar att allt kommit ut men jag har sån otur. Blöder bara lite. Säkert koagulerat blod i vägen

• Anonym (ensam)
    Alvisen76 skrev 2014-07-24 22:55:36 följande:

Hoppas allt är ute och du slipper mera elände kring missfallet  sedan. Lycka till!

Tack!
  • Anonym (ensam)

Jag hade lite rester kvar, men fick bestämma om skrapning själv och jag ville inte. Nu har vi äntligen haft lite semester, men jag oroar mig hela tiden att allt inte kommit ut och jag ska få inflammation. Blöder så lite nu och vill återgå till mitt vanliga jag. Rädd för att sorgen ska slå till.. Hade skrivit dagbok varje dag som jag slängt. Nu har jag börjat träna och vill inte bli gravid nu. Har återbesök samma dag som mitt r.UL skulle vara :(

• Anonym (ensam)

Hur går det för er tjejer?

Vissa dagar kommer sorgen ifatt en. Har inte fått min mens än. Känns sådär av att se alla lyckliga graviditeter och ul på Facebook. Usch. Jag vill också vara där. Vet inte vad jag ska göra riktigt, och har inte så mycket jobb. Då känns det i hjärtat, när man är ensam.

Så vet jag inte när jag vågar försöka igen.

Svar på tråden Var finns all efter-missfallet-information?