• Pompeshusse

Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!

Har läst otaliga foruminlägg här, mkt bra och en hel del efterblivet.... Men.... Jag har en uppfattning/fixide....

Vi lever i ett fucked up samhälle idag.... Där tom feta brudar har möjligheten att välja!!?? Vilket är helt sjukt i mina ögon, ta vad du får för fan!!! Men iaf...

Jag anser att tjejer ska hålla sig i form och inte vara överviktiga, för då är ni ej seriöst fruktbara? Kan verka konservativt och jag är verkligen långt därifrån, förändring är det bästa jag vet. Men kraven är sjukt höga idag.... Men faktumet kvarstår fortfarande att kvinnan ska vara vacker och allt vad det betyder! Personligen så tänder jag inte på tjejer som inte har en smal midja och en riktig svankrumpa....

Kort sagt killar är jägare och ska ha sin kvinna som han vill ha barn med! Det är inte trevligt att ligga med en valross!

Skänk mig era tankar....

• Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!
  • Psychopath
    Pompeshusse skrev 2014-07-24 00:39:59 följande:

eftersom reiktigtmåassopkmtyå,försvinner,då..... ,mm

Vad är det för språk du skriver på?
  • Anonym (Floda Reltih)
    Anonym (Z) skrev 2014-07-24 01:29:49 följande:
    Kör man inte alltid tills det exploderar?
    Obsalut! Men man ska ju leva efteråt?...
  • Anonym (Z)
    Anonym (Floda Reltih) skrev 2014-07-24 01:47:18 följande:

Obsalut! Men man ska ju leva efteråt?...

Du återhämtar ju dig från matkoma, träning och andra aktiviteter. - Varför kan man inte göra det efter sex också?
  • Anonym (Floda Reltih)
    Anonym (Z) skrev 2014-07-24 02:02:11 följande:
    Du återhämtar ju dig från matkoma, träning och andra aktiviteter. - Varför kan man inte göra det efter sex också?
    Säkert, men min poäng gick om intet. Men det är ju sent, så natti natti.
  • EnAnonumius
    Pompeshusse skrev 2014-07-24 00:39:59 följande:

Jag är ute efter dem där goa,rumpan som inte,väger nåt....

Jaha så du vill INTE ha någon rumpa alls.
    Det är det som är den verkliga kontentan av vad som verkligen verkligen syftas på i denna meningen.

En "go rumpa" enligt dig är ingen rumpa alls.

Så vad spelar det för roll hur tjejen ser ut när du inte vill ha någon rumpa alls egentligen. Det har du ju skrivit här.

Så min fråga är vad sjutton gnäller du över?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • nevermind

Håller med.

Pompeshusse skrev 2014-07-22 20:22:52 följande:

Det är inte trevligt att ligga med en valross!

• mira05

hahaha
    gå du och jaga en icke-valross du....

så intressant....

jag tycker män ska vara manliga (enligt vad jag anser vara manligt)
    och är de tex taniga så funkar de inte att befrukta mig...

kanske borde starta en tråd om det.... :D

• Empatins död

Det är fel. Det är rätt. Du är dum. Jag har rätt. Försvar, försvar, ilska. Hat?

"Fetto", "knullar", "fucked up samhälle idag.... Där tom feta brudar har möjligheten att välja!!?? Vilket är helt sjukt i mina ögon" 
    eller
    "Nej, det är inte trevligt för oss kvinnor att ligga med en valross heller. Har du liten kuk? Synd för dig :)"

Eftertänksamhet, snällhet och saklighet verkar vara på utdöende i vår värld.

Våldsamma ord och respektlöshet däremot...

Man

• Empatins död

Ett undran också.

Om Pompes­husse skulle gå fram till en tjej som passade hans beskrivning och sedan sa exakt det som han skrev.

Då finns det en ganska stor sannolikhet att hon skulle bli ledsen.

Varför vill han göra någon ledsen?
    Vilket behov fyller det hos honom?

• Anonym (blir påsatt)

Vet inte men det är nästan aldrig jag som sätter på min kvinna det är hon som sätter på mig. vilket jävla vildjur hon är i sängen

Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!