• Pompeshusse

Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!

Har läst otaliga foruminlägg här, mkt bra och en hel del efterblivet.... Men.... Jag har en uppfattning/fixide....

Vi lever i ett fucked up samhälle idag.... Där tom feta brudar har möjligheten att välja!!?? Vilket är helt sjukt i mina ögon, ta vad du får för fan!!! Men iaf...

Jag anser att tjejer ska hålla sig i form och inte vara överviktiga, för då är ni ej seriöst fruktbara? Kan verka konservativt och jag är verkligen långt därifrån, förändring är det bästa jag vet. Men kraven är sjukt höga idag.... Men faktumet kvarstår fortfarande att kvinnan ska vara vacker och allt vad det betyder! Personligen så tänder jag inte på tjejer som inte har en smal midja och en riktig svankrumpa....

Kort sagt killar är jägare och ska ha sin kvinna som han vill ha barn med! Det är inte trevligt att ligga med en valross!

Skänk mig era tankar....

• Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!
  • Anonym (tycker)

Mina tankar är att kvinnor ska få vara som de är, eftersom vi män gillar olika. Om alla kvinnor skulle se snarlika ut så skulle nog väldigt många män bli besvikna. Acceptera att en del killar gärna vill ha kramgoa kvinnor.

• Anonym (Pinnen)

Det är sommar, varmt och vackert och ändå sitter du inne och trollar för att du vill få någon slags gemenskap eller vad man ska kalla det. Jag tycker att du ska gå ut och träffa människor och skaffa några kompisar istället. Det är för jävligt att det finns människor som är så ensamma att de måste söka efter mänskliga reaktioner på det här sättet. Jag sitter också ensam i värmen och längtar efter alla bortresta vänner. När jag misstänker att någon trollar blir jag aldrig provocerad, bara ledsen över att en del är så ensamma. Hoppas att du får en bra sommar, trots allt. Gå ut även om det tar emot. Det gör jag nu.

• Anonym (eotb)

När jag ser en tjej.. "ute"
    Det första jag ser är hennes ögon..

Det andra jag märker om hon är på "bra" humör"..
    hennes skratt hennes sätt å vara..
    finns det nånting där?
    går hon på nåt..? (vanligare än du tror)
    eller vill hon bara ha en gratisdrink..?
    hur som helst...

Vikt, åldersskillnad,  det spelar ingen roll..
    fet, smal? spelar ingen roll.
    finns det nåt gemensamt så..  Glad

• vampyria2

TS vi som är över 40 då, vi kommer antagligen inte skaffa fler barn och de män som väljer oss bör inte ha det i åtanke, är det okej då att vi blir feta menar du?

• Anonym (queen biatch)

Då får man väl för fan se till att hålla sig själv i form också!

Jag har precis gått upp tre kilo på rent jävelskap för att min man har tröstätit sig till en rejäl kula. Har fått till en fin liten valk och kan snart inte ha mina fin-underkläder.

För om inte han är normalviktig så tänker fan inte jag anstränga mig heller, och jag har bett honom fundera på exakt hur sugna på sex med varandra vi kommer att vara om ett år om han fortsätter med detta.

MARABOU REVENGE!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (eotb)

haha.

använder ni bilen för mycket? ( kan detta vara ett nytt ämne för en  ny trådstart tro?)
    *nyfiken*

• Anonym (Jenn)
    Anonym (queen biatch) skrev 2014-07-23 20:15:25 följande:

Då får man väl för fan se till att hålla sig själv i form också!

Jag har precis gått upp tre kilo på rent jävelskap för att min man har tröstätit sig till en rejäl kula. Har fått till en fin liten valk och kan snart inte ha mina fin-underkläder.

För om inte han är normalviktig så tänker fan inte jag anstränga mig heller, och jag har bett honom fundera på exakt hur sugna på sex med varandra vi kommer att vara om ett år om han fortsätter med detta.

MARABOU REVENGE!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Det kommer ju bara drabba dig själv när du inte kan få en fin storkukad kille som Ts. Drömmer
  • FuckGoggleAskMe
    Pompeshusse skrev 2014-07-22 20:45:10 följande:

Jag är bitter och sur, för nåt har gått jävligt snett!!! För inget jag besitter verkar tillfredställa motsatt partner överhuvudtaget! Man får inte ens en chans i dagsläget.... Och jag VET att efter fem minuter så är jag intressant.... Tyvärr finns det uppenbarligen för många stolpskott som bevisar motsatsen....

Jag är överväldigad av hopplöshet eftersom tjejer idag vill vara, tror dom är prinsessor...

Men lille gubben, lyckas du inte ens få fem minuters intresse av tjejerna? Stackare! Fast att du vet att du är intressant hjälper inte, det som räknas är vad dom tycker...
  • lajsabajsa
    FuckGoggleAskMe skrev 2014-07-23 20:44:00 följande:
    Men lille gubben, lyckas du inte ens få fem minuters intresse av tjejerna? Stackare! Fast att du vet att du är intressant hjälper inte, det som räknas är vad dom tycker...

Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!