Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Vänskap vs kärlek - var går gränsen?

Varför är ni inte i hop då ? Ingen vill ändå ha er när ni har partner känslor för vara dan...fattar noll .

• Anonym (Hh)

Lika bra ni blir ett par ju vem gosar och känner så för en vän, visst har varit ung jag med men då aldrig varit med om liknande ...kör på .

• Anonym (Hh)

Du har ju Redan visat dina gränser och dom skiljer för varje individ ...

• Anonym (Hh)

Tycker ju snarare det är de som söker passion än en riktig relation gosse och har inte närhet med vänner punkt .(-:

• Anonym (Hh)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-24 20:40:41 följande:

Hh - vad är en riktig relation då? När man läser här så tycks många lämna kärleksrelationer som blivit vänskapliga för att söka passion, hetta, förälskelse.

Ehh va ? Dummaste jag hört på alla mina dagar .?
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Hh) skrev 2014-07-24 20:46:57 följande:

Ehh va ? Dummaste jag hört på alla mina dagar .?

Betyder väl inte man vill ha det för att det lämnas , galet .
  • Anonym (Hh)

Umgås man så nära och har den tillhörigheten råder jag att ge fan i andra och söka andra tänk vad djävla förnedrande och träffa någon som känner så och är så tajt med en brud killen på tippen ungefär och tvärtom givetvis .(-:

• Anonym (Hh)

Knarkar ni eller super ni undrar jag .?

• Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 20:54:37 följande:

Jag har ett sånt platoniskt vänskapsförhållande med en tjejkompis. Jag är kille dåra. Vi har känt varandra i tjugo år. Och ibland har jag varit förälskad i henne. Men det har gått över. Jag vet att hon gillar mig, och nånstans älskar hon väl mig också. Men hon har aldrig varit attraherad av mig på ett sexuellt plan. Vi har aldrig haft sex, fast vi är rätt intima med varandra. Hon brukar sova över ibland, och då sover hon i min säng med mig. Jag på min sida, hon på sin. Ingen fysisk kontakt. Men ändå väldigt intimt.

Och jag delar väl en hel del med henne. Framförallt en massa problem och spörsmål och hemligheter i hennes äktenskap. Och det känns rätt kul att hon delar saker med mig som hon inte ens delar med sin man. Vi har en väldigt fin vänskap, och jag vill inte heller att det utvecklas till nåt förhållande eller sex. Hon äger en del av mitt hjärta, och jag en del av hennes. Och det finns ingen som kan komma åt det vi har, det är bara vårt. Och det känns bra så. Det känns fint...

Visst som singel ok men vad gör du den dagen du träffar någon ?
  • Anonym (Hh)

Oj closed My Eyes and ears ...(-:

• Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 21:48:54 följande:

Ja, då blir det svårt. Vi kan naturligtvis inte vara så intima med varandra. Och hon delar saker med mig som jag inte skulle kunna göra mot min presumptiva flickvän. Så, jag skulle behöva sätta mer gränser då. Men vår vänskap har överlevt det tidigare. Den kommer alltid att vara där, men kanske inte så öppet, och inte så djupt. Ja, det är svårt det där....

Jag hade kunnat tänka mig att bilda familj med henne. Nu är hon gift med man och tre barn. Och det är inte intressant för mig. Jag har ingen lust att uppfostra nån annans ungar. Skulle vi ha gjort nåt, så hade det varit innan hon träffade sin man, för drygt tio snart femton år sen. Men hon var inte intresserad av mig då. Och nu är det för sent. Det vi har, det har vi på det plan vi har. Och jag är väldigt nöjd med det, och jag är väldigt glad för det.

Tragiskt att man blir tillsammans och sen inte kan va helt öppna med sin partner.(-: jag hade blivit väldigt besviken på min tex partner om han inte hade klarat dela och öppna sig för mig då skulle jag inte klara leva med den .(-: bara ett exempel nu .(-:
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 21:58:06 följande:

Det är olika för alla. Hon ville ha en man till sina barn, och hon tycker att han är en jättebra man och förälder. Men visst, hon har en del sidor som hon inte kan dela med honom. Och det är ju hennes problem. Jag kan inte ta ansvar för det. Jag kan bara ta ansvar för mig själv.

Nej det blir hand problem vill han ha en kvinna på det sättet och förödmjuka sig själv varsågod , jag hade skickat då jag skulle blivit väldigt besviken .
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 21:58:06 följande:

Det är olika för alla. Hon ville ha en man till sina barn, och hon tycker att han är en jättebra man och förälder. Men visst, hon har en del sidor som hon inte kan dela med honom. Och det är ju hennes problem. Jag kan inte ta ansvar för det. Jag kan bara ta ansvar för mig själv.

En man till sina barn, jösses snackar vi 15 bast eller ...(-:
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 22:20:18 följande:

Det finns mer än ett sätt att se saker och ting på. Jag bara förklarar hennes syn, jag försvarar den inte. Men hon tyckte att han var jättebra husbandmaterial. Och sen har han en del issues på andra plan. Man kan inte få allt härivärlden. Men visst är det så att hon får nån sorts känslomässig bekräftelse genom mig som hon inte får genom sin man. Det är svårt, det där....

Svårt ! Nej minsann bland det enklaste som finns skicka och skaffa en och dela allt med, nasty det där ..(-:.

• Anonym (Hh)

[quote=73673725][quote-nick]Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 22:20:18 följande:[/quote-nick]

Det finns mer än ett sätt att se saker och ting på. Jag bara förklarar hennes syn, jag försvarar den inte. Men hon tyckte att han var jättebra husbandmaterial. Och sen har han en del issues på andra plan. Man kan inte få allt härivärlden. Men visst är det så att hon får nån sorts känslomässig bekräftelse genom mig som hon inte får genom sin man. Det är svårt, det där....

Får lära sig Göra slut med sin man , dela som vänner jösses oh mitt hjärta hade blött .

• Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 22:39:45 följande:

Enkelt för dig, kanske? Svårt för andra. Världen är inte fyrkantig, allt är inte svart eller vitt. Vilket du kommer att märka när du växer upp. Eller blir lite mer känslomässigt mogen och erfaren. Vilket av det som nu kommer först....

I detta är det , bara det ni har inget i ert hjärta och aldrig känt blödande hjärta .(-:

• Anonym (Hh)
    Anonym (Martin) skrev 2014-07-24 22:49:53 följande:

Du vet inte vad du pratar om, så snälla, sluta snacka en massa om sånt du inte vet nånting om. Och snälla, lär dig hur man quotar inlägg. Det blir så himla mycket lättare att läsa då...

Har mer erfarenhet än alla er tillsammans , och gör mina val med hela mitt hjärta ...(-:

• Anonym (Hh)
    Anonym (Skummis) skrev 2014-07-25 11:08:30 följande:

Skumma inlägg du skriver. Hur gammal är du?

Skumt ? (-: tråkigt att du tycker det ..
Svar på tråden Vänskap vs kärlek - var går gränsen?