• pasav

    Borde vi söka hjälp igen?

    Hejsan Är ny här o mitt första inlägg. Så hej.
    Jag är snart 32 och min fru26. Vi har försökt i ca 2,5år. Efter ett år så gick vi till vårdcentralen och vi fick göra ett sperma prov o fertilitet test, eller vad det heter för kvinnor. Testerna visade iallafall att det vara bra tack o lov. Så vi kämpade på och frun blev gravid till slut, vet inte om det var stress som släppte efter testet som var bra. Nå väl efter 3mån fick vi missfall och det tog ett tag att smälta. Vi fortsatte när de kändes bättre o har försökt hålla oss positiva hela tiden även om de tär som fan ibland och det är svårt att känna äkta glädje för andra som bygger sina familjer. Nu har det gått ett år igen efter missfall. Bör vi söka vidare hjälp? Om vi nu är OK varför är det så svårt. Nått måste ju vara galet iallafall. Någon som har tips o råd av allt, vad som helst angående detta bekymmer. Så är jag tacksam för svar. Skönt att skriva av sig:)

  • Svar på tråden Borde vi söka hjälp igen?
  • Jag är bara jag

    Ja,det tycker jag eftersom ni faktiskt inte fått barn än. Dock är det positivt att hon blev gravid för det tyder på att inget är allvarligt fel. Trist med missfall,men det kan hända alla-även unga.

  • pasav
    Jag är bara jag skrev 2014-07-31 15:32:42 följande:

    Ja,det tycker jag eftersom ni faktiskt inte fått barn än. Dock är det positivt att hon blev gravid för det tyder på att inget är allvarligt fel. Trist med missfall,men det kan hända alla-även unga.


    Ja de är nog lika att ta kontakt med läkeren! Även om vi fått ett missfall så känns det så jobbigt att det gått ett år snart och inget hänt. Nått är inte som de ska känns de som.
Svar på tråden Borde vi söka hjälp igen?