• sobj

Malmö m omnejd

Väntar mitt första i april/maj! 

• sobj
    Pajret skrev 2014-10-15 18:17:16 följande:

Förstår att du längtar. Den här lilla lilla oron som faktiskt finns gör att man inte kan njuta fullt ut. Så hoppas allt går bra på ultraljudet. =)

Jag är nu i v.12+1. Är så jäääävla trött. Jag var hos barnmorskan i måndags och hon misstänkte att jag har järnbrist. Alla symtomen stämmer in på det. Så börjat ta extra järntabletter redan och hoppas att det ska hjälpa. Jag skulle kunna gå och lägga mig och sova vilken tid på dygnet som helst. Illamåendet har gått över sån tur är iaf. =D

Och nu är det inbokad tid för första ultraljudet 2 dec. Fy fan va jag längtar. =D

Jag går in i v 13+0 idag och har också RUL 2 december! Vi ses kanske där! (;  Är också sjukt trött. Måste nästan alltid sova på em för att orka dagen och då kan jag typ lägga mig och säga att nu ska jag sova, från klarvaken och somna på en min. Det går liksom att slå på och av. (sjukt praktiskt om man har en tid att passa eller begränsad sovtid!) Det galna är att jag dessutom somnar tidigt på kvällen. Olikt mig. Men det börjar bli bättre! Känner mig piggare och piggare (: 
  • sobj

Finns det någon kvar här inne? Jag har igen fb så kan inte vara med där.. söker hur som helst lite nya vänner i samma sits som jag själv! Kanske någon som vill fika/promenera eller något någon gång? Är 23 år (om typ två veckor iallafall (: ) Malmöbo, väntar första med bf 29/4. Går just nu bara hemma och blir tokig.. hoppas någon kan tycka att det vore kul att ses! (:

Svar på tråden Malmö m omnejd