• Monsan

BIM September 2014

Hoppar in här...
    Jag och min sambo har försökt i 2 år.. BIM den 4 sept och trots pågående utredning hoppas vi på ett naturligt plus.. Haft molvärk i magen, ont i svanken och täppt näsa till och från sedan ÄL...

• Monsan
    josephiine skrev 2014-08-31 00:16:26 följande:
    Ja jag har berättat för henne att vi slutat med skydd och så, och att vi längtar efter att bli gravida. Men hon har alltid vetat hur mycket jag längtat efter att starta familj osv. Idag gjorde hon det digitala testet och det visade Gravid 1-2, så på måndag ska hon ringa kvinnokliniken.. Hon har även berättat för killen sin, men han brydde sig inte alls..

Åh vad jag lider med dig.. Har oxå graviditeter som poppor upp till höger och vänster, men det är iaf från kompisar som inte önskar något annat.

Håller tummarna för att vi båda slipper mensen denna gång.. :).. Några symtom?
  • Monsan
    MiaIa90 skrev 2014-08-31 12:23:02 följande:

Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.
    Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.

Åh vad tråkigt.. Lider med dig..
    Jag och min sambo har försökt i 2 år och genomgår nu en utredning..
    Ångrar att vi inte sökte hjälp tidigare, så mitt råd till dig är att söka hjälp då en utredning kan ta tid..
  • Monsan

Igår kom en liten tant röd på besök och imorse var hon helt borta.. Vadan detta? Någon som varit med om detta?

Svar på tråden BIM September 2014