• Fian88

BIM September 2014

Hej allihopa!

Har följt er ganska länge men inte skrivit något. Men läggs gärna in på listan också (vet inte hur jag ska göra ). Ägglossning idag enligt en app jag har och hade sex i förrgår och idag. Får se om vi får till det imorgon också men ska till släktingar så tvivlar på det tyvärr! Vi känner egentligen ingen stress med syskon (har en son född i oktober -13) utan känner oss mest sugna . Förra ägglossningen tog det inte så nu blir det en lång väntan igen! 

Jättetrevlig tråd! Och grattis till er som plussat!!

Fian88 26 år, 2a barnet 2a "försöket" . Osäker på bim men typ 26-28/9

• Fian88

Fian88 26 år, bim 26-28/9, 2a barnet 2a "försöket"????

Skrev ett inlägg tidigare, blir gärna tillagd????

• Fian88

Hoppas ingen tolkade mitt inlägg som irriterat! Alla smileys blev ???

• Fian88

Vi fick till det även igår så nu har vi haft sex dagen innan ägglossning, samma dag och dagen efter. Men olika uträkningar gav olika datum för ägglossning, skumt men antingen hade jag i fredags eller igår så oavsett har vi prickat in sexet i alla fall kände inte av ägglossningen lika mycket denna gången, svag molvärk bara! Så nu är det väl bara att vänta vänta och åter vänta, drygt haha

• Fian88

Hur tidigt kan man börja känna molvärk? Hade ägglossning i fredags så det har väl knappt kunnat fästa än tänker jag! Uvi på g kanske

• Fian88
    Minsko skrev 2014-09-17 20:45:16 följande:
    Tror du? Jag ser ju också, men blir ju lite nojjig när det är så svagt :) Här kommer en till bild med blixt! phpRdYNsX05090.jpg
    Grattis!!!
  • Fian88

Jag har bara en äggstock, den andra "dog" och opererades bort när jag var tio år, men har fått höra att den jag har kvar släpper ägg varje månad istället för varannan. Men ni med bara en äggledare har kanske äggstocken kvar ändå, eller? Är det därför "rätt" sida måste släppa?

• Fian88
    Det vackraste skrev 2014-09-17 23:03:09 följande:

Är nog så för dem ja. Har man som du en så blir det alltid den som släpper ägg men hade du haft två så blir det från den stock som har största ägget först som släpper och det är slumpvis

Vad hände när din äggstock "dog"?

Jag vet inte exakt men tror att äggledaren hade snurrat på sig så pass mycket att syretillförseln ströps. Dom trodde det var blindtarmen fram tills att de hade öppnat mig, då såg dom att det inte var det. Men man klarar ju sig bra med en! Men klart finns det en oro i att inte ha en reserv längre! 

Men de bästa äggen verkade sitta i den vänstra, behöver bara titta på min underbara son så vet jag det
  • Fian88

Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan

Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!

Svar på tråden BIM September 2014