BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag hade dom förra året och var rädd för cysta. Jag fick hämtas med ambulans och fick receptbelagt smärtstillande som inte hjälpte. Skrek när sköterskan förde in ultraljudsstaven. Men inget syntes. På kvällen var alla smärtor borta.
Varför är inte bidrottninggele bra?
En gång som jag fick åka in med ambulans. Före det hade jag det en gång i månaden i ca 1 år. Inte lika ont som när jag åkte in däremot, men en extremt huggande smärta som gjorde att jag inte kunde röra på mig under 5-10 min. Jag tyckte förklaringen "stress och depression" var otillräcklig och jag blev väldigt arg. Min mens var regelbunden och jag hade inga andra problem. Men ja, stress och depression var det jag fick till svar..
Men oj! Lät hemskt :(. Jag fick ondare efter VUL men inte under tiden. Dom misstänkte cysta på mig med. Men har du haft det flera ggr eller en gång "bara"?
Börjar känna av äl nu och stickorna ökar i styrka :) är på dag 12 imorgon så om jag ska gissa lite kommer stickan vara positiv dag 14 och äl ske dag 15-16. Det är söndag/måndag. Jag hoppas verkligen helgens mys ska räcka.. Annars får vi träffas efter respektive jobb på måndag oxå ;)
Hoppar in på denna lista eftersom min mens dök upp två dagar förtidigt. Får se hur det går att pricka ÄL när man inte riktigt vet hur många dagar ens cykel är 28 och 26 har det varit hittills. Hur gör ni andra vid oregelbunden mens? Är inte så sugen på att köpa massa ältester...
BIM-lista
1/9 SecretlyMe, 23 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
1/9 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 2:a försöket
3/9 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
4/9 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 3:e försöket
4/9 Fia90, 23 år, 1:a barnet, 1 försöket
5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
5/9 Missyk, 2:a barnet, 1:a försöket
5/9 Dakine, 26 år, 2:a barnet, 13:e försöket
6/9 Sandy90, 24 år, 2:a barnet, 4:e försöket
6/9 Fjällsippa, 33 år, 1:a barnet, 5:e försöket,
7/9 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
7/9 Stooke 31 år, 1:a barnet, 2:a försöket
8/9 Mandy1 32år, 3e barnet, 2a försöket
9/9 VioloLaviose, 26 år, 5:e barnet, 1:a försöket
10/9 PillanJ, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket
11/9 Muffins81
15/9 Wintersagah, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
15/9 Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket
15/9 Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 10:e försöket
16/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket
Alvolina
Börjar känna av äl nu och stickorna ökar i styrka :) är på dag 12 imorgon så om jag ska gissa lite kommer stickan vara positiv dag 14 och äl ske dag 15-16. Det är söndag/måndag. Jag hoppas verkligen helgens mys ska räcka.. Annars får vi träffas efter respektive jobb på måndag oxå ;)
En gång som jag fick åka in med ambulans. Före det hade jag det en gång i månaden i ca 1 år. Inte lika ont som när jag åkte in däremot, men en extremt huggande smärta som gjorde att jag inte kunde röra på mig under 5-10 min. Jag tyckte förklaringen "stress och depression" var otillräcklig och jag blev väldigt arg. Min mens var regelbunden och jag hade inga andra problem. Men ja, stress och depression var det jag fick till svar..
Hej på er tjejer!
Hoppar in här jag med, min mens är så fruktansvärt
Oregelbunden och skulle enligt mina beräkningar kommit
Den 21a, men så kom den imorse.. Såklart. Börjar tröttna på att man aldrig
Riktigt vet är ÄL är, beställt hem Massa test från testlagret nu och ska se om
Min app jag använder mig utav visar det minsta rätt...
Enligt den har jag bim 17/9 så någon får gärna lägga till mig
24år. 2a barnet och det blir 2a försöket
Bisolvon har vi tagit dom tidigare gångerna vi försökt bli gravida och ska göra det nu med. Slidsektetet blir mer inte så segt för spermierna att simma igenom. Och mannen tar det för att sekretet spermierna ligger i blir lösare med. Funderar på om det är de som gör att det inte tar sig denna gången. Att vi ej käkat de. Dom andra gångerna har vi blivit gravida på 3e försöket varav första med bisolvon. Förutom första för då visste vi ej om bisolvonet.
Bisolvon har vi tagit dom tidigare gångerna vi försökt bli gravida och ska göra det nu med. Slidsektetet blir mer inte så segt för spermierna att simma igenom. Och mannen tar det för att sekretet spermierna ligger i blir lösare med. Funderar på om det är de som gör att det inte tar sig denna gången. Att vi ej käkat de. Dom andra gångerna har vi blivit gravida på 3e försöket varav första med bisolvon. Förutom första för då visste vi ej om bisolvonet.