• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Iljans

Bidrottningsgelé är väl mest till för att korta ner cykeln? Om man har en lång cykel kan man äta det så kortas den ner?

Missyk skrev 2014-08-15 13:29:35 följande:

Sevretlyme menade inget illa med det jag skrev heller :) och förstod att du inte gjorde de ;) Jag är nog bara knäpp som tycker att de är spännande haha även om de är trist vid varje bim att mensen kommer :)

Jag är från Småland!

Det där med bisolvon lät intressant.

Hur funkar det där bidrottninggele, visst är det så att det ska påverka ägglossning?

• SecretlyMe

Jo, spännande är det :) Fast just nu börjar det ta på tålamodet och hoppet.. :/

Missyk skrev 2014-08-15 13:29:35 följande:

Sevretlyme menade inget illa med det jag skrev heller :) och förstod att du inte gjorde de ;) Jag är nog bara knäpp som tycker att de är spännande haha även om de är trist vid varje bim att mensen kommer :)

Jag är från Småland!

Det där med bisolvon lät intressant.

Hur funkar det där bidrottninggele, visst är det så att det ska påverka ägglossning?

• Reggi

någon som vart med om att de haft mens i två dagar och sen uppehåll i en dag och sen kom den tillbaka dag 4 och dag 5 väldigt lite??? Blir snurrig av min konstiga mens, har inte heller haft mensvärk och det har jag alltid.

• SecretlyMe

Min mens har en gång varit sparsam för att sedan eskalera och därefter avta igen. Även varit med om att jag blött rikligt tre dagar, avtagit två dagar och sedan kommit tillbaka. Antar att det strular nångång ibland, beroende på hur kroppen mår.

Reggi skrev 2014-08-15 17:52:54 följande:

någon som vart med om att de haft mens i två dagar och sen uppehåll i en dag och sen kom den tillbaka dag 4 och dag 5 väldigt lite??? Blir snurrig av min konstiga mens, har inte heller haft mensvärk och det har jag alltid.

• Corner of Queen

Hej! 
    Jag hänger väl på i ännu en BIM-tråd, hoppas det är den sista. {#emotions_dlg.djavulsk}
    25 år från Västmanland, första barnet och 6:e försöket.
    Har ätit bidrottninggele i 2 månader och lyckades korta ner min menscykel från 60 dagar till 28 dagar redan första månaden. Fick även min första ägglossning (efter p-pillerstopp) förra månaden. Så tack Apiforce! Hjärta

• Corner of Queen
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

1/9 SecretlyMe, 23 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
    1/9 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 2:a försöket
    3/9 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    4/9 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 3:e försöket
    4/9 Fia90, 23 år, 1:a barnet, 1 försöket
    4/9 Corner of Queen, 25 år, 1:a barnet, 6:e försöket
    5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
    5/9 Missyk, 2:a barnet, 1:a försöket
    5/9 Dakine, 26 år, 2:a barnet, 13:e försöket
    6/9 Sandy90, 24 år, 2:a barnet, 4:e försöket
    6/9 Fjällsippa, 33 år, 1:a barnet, 5:e försöket, 
    7/9 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    7/9 Stooke 31 år, 1:a barnet, 2:a försöket 
    8/9 Mandy1 32år, 3e barnet, 2a försöket
    9/9 VioloLaviose, 26 år, 5:e barnet, 1:a försöket
    10/9 PillanJ, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket
    11/9 Muffins81
    15/9 Wintersagah, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    15/9 Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket
    15/9 Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 10:e försöket
    16/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    17/9 iljans 24år, 2: barnet, 2:a försöket
    21/9 Ellyangel, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
  • PillanJ
    Iljans skrev 2014-08-15 10:31:57 följande:

Vart bor alla förresten? Någon mer från Stockholm? :)

Jag bor i Ystad
  • L1S

Hej alla, jag hoppar på här om jag får. Jag verkar utan att själv ha märkt det fått ett väldigt tidigt missfall i samband med BIM +2  den 25/7. Har fortfarande lite lätta blödningar från detta men VUL visar tom livmoder trots gravtest svagt positivt fortfarande så min kropp verkar inte riktigt vara i fas än. Men jag hoppas att min mens ska komma som vanligt nästa vecka och att jag i september kommer kunna få ett + igen som vill stanna kvar. Vi försökte inte förra gången utan det uppdagades efter att jag tyckte att min mens var ovanligt lång och konstig så detta är alltså vårt första seriösa försök sedan jag tagit bort min kopparspiral. Jag är 26 år och inga barn sedan tidigare.

BIM 19 September

• Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-08-15 09:04:07 följande:
    Jaha killen ska också äta det? Visste jag inte! Åt du det strax föra ÄL eller redan från mensen?
    Från mens till äl. Men nu när ja inte har äl innan typ dag 20 så väntar jag till mensen är slut iaf
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-08-15 09:54:45 följande:
    Äter ni tabletter eller tar ni den flytande varianten? :) 
    Flytande då jag tycker det är bättre än tabletterna vid hosta :-P
Svar på tråden BIM September 2014