Inlägg från: fantasifull |Visa alla inlägg
  • fantasifull

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-09-05 07:10:29 följande:
    Jag hade nog tagit ett nytt test av en annan sort. typ CB digital för att vara säker.
    Har inte varit med om det . Strecken har alltid stannar kvar. Tråder också att testa igen. Vänta till BIM? Sist använde jag Apotekets och mitt första var ganska svagt på BIM
  • fantasifull
    Eeeel skrev 2014-09-05 08:37:16 följande:

Tog gravtest imorse (både cb och testlagret) men båda visade negativt. Inget streck i syne. Mensvärken håller i och har även en sur smak i munnen. Men snart mens antar jag :(

Va synd:/
  • fantasifull
    Eeeel skrev 2014-09-05 10:28:05 följande:

Fotona från imorse. Jag tycker mig se ett streck på cb när jag redigerat (ökat skuggor och kontrast) men är nog bara spök(?)

phpLj1BVR13889.jpgphp6HaBFw32899.jpg

Tyvärr ser jag ingenting på resten, ev en skugga på det redigerade fotot. Men eftersom man inte ser som med blotta ögat tror jag tyvärr inre att testet är positivt. Vilken dag är du på?
  • fantasifull
    Eeeel skrev 2014-09-05 11:08:28 följande:

Nej jag tror inte heller jag är det. Positiva test ska ju inte behöva redigeras alls. Ville mest bara visa på mitt framredigerade spök. Är på bim -2 eller -3.

Precis vad jag också tänkte. Men så länge du inte gått över BIM kan man alltid hoppas ! Du kan ha lågt hormon.
  • fantasifull
    Hummingbirden skrev 2014-09-06 16:17:46 följande:

php9Zp9nX88523.jpg

Bim-6 (evt mindre till bim lite osäker få äl kändes tidigare)

Vad tror ni?

Tycker d ser ut som ett plus, så här såg mitt ut på BIM -5! Grattis!!!
  • fantasifull
    Wintersagah skrev 2014-09-06 20:00:25 följande:
    Samma här, ska börja testa på Tisdag ;) Tänkte först bara testa med två clearblue som jag köpte förra veckan.. Sen i förrgår fick jag rycket och beställde 20 st stickor från testlagret haha :P
    Så sjukt roligt. Första barnet? Hur mår du? både testen tog jag BIM -5 i måndags. Idag är jag BIM +1 har ett digitalt kvar som jag kanske tar om någon vecka bara för att försäkra mig om att det tickar framåt :)
  • fantasifull
    fantasifull skrev 2014-09-06 20:04:49 följande:
    Så sjukt roligt. Första barnet? Hur mår du? både testen tog jag BIM -5 i måndags. Idag är jag BIM +1 har ett digitalt kvar som jag kanske tar om någon vecka bara för att försäkra mig om att det tickar framåt :)
    Oj råkade tagga fel. :/

Men kan fråga, har du plussat än?
  • fantasifull
    Hummingbirden skrev 2014-09-06 21:14:08 följande:
    Tack så mycket smile1.gif
    fantasifull skrev 2014-09-06 19:58:11 följande:

Tycker d ser ut som ett plus, så här såg mitt ut på BIM -5! Grattis!!!

Tack snälla!

När plussade du? Symtom?Tack smile1.gif

[quote=73941979][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-06 17:36:37 följande:[/quote-nick]Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D

Tack snälla!
    Garanterat plus! Ser ju lika ut som mitt. Hade det inte varit skulle man inte sett något alls ju! :) Jag plussade i måndags, idag är jag BIM +1 önskar tiden kunde gå lite fortare :)
  • fantasifull
    Stokke skrev 2014-09-07 06:14:20 följande:

Jag får lämna tråden och hoppas på oktober i stället :(

Lycka till!
  • fantasifull
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:26:14 följande:

Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)

Hur tidigt är du? :)
  • fantasifull
    Bebben84 skrev 2014-09-09 22:03:34 följande:

Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D

Jag gör det fast jag är gravid ^^
  • fantasifull
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Aaaaahhhhh va kul! Grattis!!!!
  • fantasifull

Plus BIM -5 och BIM +3. Jag är garanterat gravid. Men nu är det Andra graviditeten inom ett år som jag 4-6 dagar efter BIM börjar blöda. Förra gången fick jag kramper och förstod att något var fel, men klarade kroppen av att skapa en bebis som dock inte klarade sig längre än vecka 9. Frågan är hur det blir sen här gången. Igår fick jag en yttepytte blödning utan ont som försvann illa snabbt. Någon med erfarenheter? Får känslan av att det här kommer sluta som sist. Den här graviditeten är så otroligt efterlängtad. Pallar man en gång till?:/

• fantasifull

Såg att jag var med på listan med BIM i september. Jag skrev aldrig något mer.. Jag plussade några dagar före BIM och nu har jag precis klivit in i v 13. Alltså 12+0! Lyckan börjar äntligen infinna sig!

Senast i januari blev det ett MA och denna gång har Vi haft mycket blödningar. Så oron har varit total. Vi har fått sett pyret på vul 2ggr då blödningarna varit skrämmande. Båda gångerna har allt sett jätte bra ut och den sprattlar och lever rövare där inne. På torsdag gör vi kub & det känns som en milstolpe, DET BLIR BARN 18maj!

Så till er som har eller haft blödningar det behöver inte betyda missfall, håll modet uppe & lycka till allihopa!

Jag brukar läsa vad ni skriver men skriver inte direkt något själv.

• fantasifull
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 10:57:07 följande:

Just nu håller jag på att gå isönder av oro. Jag har inte märkvärt ont, utan bara liiiite molvärk ut mot ljumskarna. Och blöder inte jättemkt utan bara rosa på pappret när jag torkar mig men det var så det började sist också.

Så har det varit för mig i 13v från och till. Så länge det är rosa och endast på pappret när du torkat dig behöver du nog inte vara orolig, det började lika för mig vid mitt MA, dock var det brunare den gången. Har varit på kk 2ggr för vul och dom har sagt både gångerna att det är bra så länge det bara är vid toalett besök, blir det mer skulle jag ringa kk. Om du bekräftat att du är gravid. Lycka till!
Svar på tråden BIM September 2014